« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹
بهبهان
حضور چشمگیر ایده پردازان بهبهانی در ششمین جشنواره سراسری ایتاپ تحسین همگان را برانگیخت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از بهبهان؛درششمین جشنواره سراسری ایتاپ که به همت پارک علم و فناوری خوزستان و با هدف شناسایی و توانمند سازی افراد صاحب ایده و توسعه کسب و کار دانش بنیان برگزار شد،  219 ایده به دبیر خانه جشنواره ارسال شد که از بین آنها  164 ایده غیر تکراری شناخته و از میان این تعداد پس از داوری فنی و اقتصادی  93 ایده قابل تجاری سازی ، سرمایه گذاری و قابل داوری فنی شناخته شد .



پس از داوری دقیق تعداد 20 ایده برتر جهت ارائه درمرحله پایانی جشنواره معرفی شدند که از این تعداد 6 طرح از بهبهان برگزیده شد که در حوزه دانش آموزی طرح های  فناورانه آقایان علی دقایقی ، محمد مجلسی و سرکار خانم فاطمه صالحی ویسی  و در حوزه آزاد  طرح های فناورانه آقایان محمد امین صناعی ، داود فلاحت  و سرکارخانم آذرمهر آذری  حضور داشتند.



 همزمان با نمایشگاه فرصتهای سرمایه گذاری خوزستان و با حضور رئیس پارک علم و فناوری خوزستان، رئیس بنیاد ملی نخبگان مسئولین استانی ، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مهمانان داخلی و خارجی شرکت کننده در محل نمایشگاه کسب و کار دانش بنیان، از برگزیدگان تقدیر به عمل آمد.



 در حوزه آزاد ایده فناورانه آقای محمد امین صناعی دانشجوی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان و خانم آذر مهر آذری از کارکنان دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با دریافت لوح تقدیر ،تندیس جشنواره و جایزه نقدی به عنوان طرح های برتر انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفتند.



در حوزه دانش آموزی نیز طرح فناورانه  خانم فاطمه صالحی ویسی حائز رتبه  دوم  گردید.



همچنین از دانش آموز مخترع بهبهانی فعال شرکت کننده در جشنواره های خوارزمی ،ایتاپ و جشنواره ملی صنعت آب و برق آقای سید محمد بلادی با  دریافت لوح سپاس هیات داوران تجلیل به عمل آمد.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: