« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۹
ترزا می نخست وزیر کشوری که به قول رهبر انقلاب همیشه منبع نکبت برای ملتها بوده است اولین مقام کشوری است که با ترامپ دیدار کرد و قبل از آن باز علیه ایران لجن پراکنی کرد و گفت که باید مراقب نفوذ بدخیم ایران بود!!
به گزارش آوای رودکوف به نقل از پایگاه 598، انگلیس نزد ما ایرانیان معروف است به روباه پیر و به قول رهبر انقلاب ملت ایران از انگلیس خیلی خاطره بد دارد ما انگلیس را میگوییم انگلیس خبیث.

اگر بخواهیم جنایات این کشور علیه مردم مظلوم ایران را به رشته تحریر در آوریم به راحتی صدها جلد کتاب قطور می شود و در مقابل این سیاهه جنایت کسی به خاطر ندارد که انگلیس از ملت شریف ایران معذرت خواهی کرده باشند ولی همچنان طلبکار هستند و دائما دنبال فتنه انگیزی و آشوب علیه ایران اسلامی می باشند.

دیوید کامرون نخست وزیر سابق انگلیس بعد از دیدار با حسن روحانی درسازمان ملل در موضعی ریاکارانه به یکباره سخنانی توهین آمیز در تریبون سازمان ملل علیه ایران مطرح کرد که متاسفانه برخورد قاطعی از سوی وزارت خارجه دولت روحانی صورت نگرفت.

سخنانی که انتظار می رفت، رییس جمهور کشورمان که پس از اوباما و کامرون، سخنران مجمع عمومی سازمان ملل بود، جوابی قاطع به این اراجیف کامرون می داد. بعد از استعفای حقارت آمیز کامرون به دلیل همه پرسی خروج از اتحادیه اروپا ترزا می نخست وزیر انگلیس شد.

او در دیدار با روحانی شئونات ظاهری را حفظ نکرد و به مردم ایران توهین نمود. ترزا اخیرا پا را حسابی از گلیم خود فراتر گذاشته و علنی به فتنه انگیزی و سخن پراکنی علیه ایران اسلامی میکند.

او شخصا به کشورهای حاشیه خلیج فارس رفت و در همه دیدارهای خود با سران عرب منطقه در کمال وقاحت در سخنانی ضد ایرانی از آمادگی لندن به عنوان کشور دوست!! برای جلوگیری از نفوذ ایران در منطقه اعلام آمادگی کرد. که با واکنش شدید ایران همراه شد. رهبر انقلاب فرمودند: انگلیس‌ها در منطقه‌ی ما همیشه منبع شر بودند، همیشه منبع نکبت برای ملّتها بودند؛ ضربه‌هایی که اینها به حیات ملّتها در این منطقه زدند، شاید در کمتر نقطه‌ای در دنیا از سوی یک قدرتی نظیر داشته باشد. در شبه قارّه‌ی هند -که امروز هند و بنگلادش و پاکستان است- آن‌جور ضربه زدند، آن‌جور مردم را فشار  دادند؛ در افغانستان یک‌جور، در ایران یک‌جور، در منطقه‌ی عراق یک‌جور؛ بالاخره در فلسطین هم که آن حرکت مشئوم و خباثت‌آلود را انجام دادند و مسلمانها را و در واقع یک ملّت را آواره کردند و از خانه‌ی خودش دور کردند؛ یک کشور تاریخی ثبت‌شده‌ی از چند هزار سال پیش -به نام فلسطین- با سیاست انگلیسی‌ها از بین رفت. در این منطقه از دو قرن پیش به این طرف -دو قرن و اندکی، از حدود ۱۸۰۰ [میلادی] به این طرف- هرچه از انگلیس‌ها سر زده است، شرّ و فساد و تهدید بوده؛ آن‌وقت این مسئول انگلیسی می‌آید اینجا و میگوید ایران تهدید منطقه است؛ ایران تهدید منطقه است؟ این خیلی بی‌شرمی میخواهد که کسانی که خودشان در طول زمان، تهدید و خطر و نکبت برای منطقه بوده‌اند، بیایند کشور مظلوم و عزیز ما را متّهم کنند؛ اینها این‌جوری‌ هستند

ترزا می نخست وزیر کشوری که به قول رهبر انقلاب همیشه منبع نکبت برای ملتها بوده است اولین مقام کشوری است که با ترامپ دیدار کرد و قبل از آن باز علیه ایران لجن پراکنی کرد و گفت که باید مراقب نفوذ بدخیم ایران بود!!

این حرف ها که متاسفانه با عدم پاسخگویی قاطعانه دستگاه دیپلماسی کشورمان روز به روز از طرف ترزا می بیشتر میشود ضرورت برخورد انقلابی وزارت خارجه و افراد مسئول کشورمان را می طلبد. یادمان نرود که همیشه نقطه قوت جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر ایستادگی و دفاع از موضع قدرت کشورمان بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: