« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
مجلس نمایندگان آمریکا به لغو قانون دولت اوباما مبنی بر عدم فروش سلاح به مبتلایان به بیماری‌های روان رای مثبت دادند.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از مجلس نمایندگان آمریکا که تحت کنترل جمهوری خواهان قرار دارد با ۲۳۵ رای مثبت و ۱۸۰ رای منفی قانونی را لغو کردند که سازمان تامین اجتماعی را مستلزم می‌کرد اطلاعاتی را در مورد افراد دریافت کننده کمک هزینه‌های درمانی و بیمه به پلیس فدرال آمریکا ارائه دهند تا این افراد از نظر ابتلا به بیماری‌های روان مورد بررسی قرار گیرند.

این قانون که در دولت باراک اوباما اجرایی شده بود سازمان تامین اجتماعی را مجبور می‌کرد اطلاعاتی را در مورد افرادی که به دلیل اختلال‌های روانی کمک هزینه دریافت می‌کردند گزارش دهد.

دموکرات‌ها معتقدند عدم دسترسی مبتلایان به بیماری‌های روان به سلاح برای پیشگیری از آسیب رساندن به دیگران بر احتمال بی‌آبرو شدن این بیماران و برچسب زدن به آنان برتری دارد.

به گزارش خبرگزاری یونایتدپرس، با این وجود "مایک تامپسون" از نمایندگان مجلس آمریکا گفت: این قانون به صراحت افرادی را که دچار بیماری‌های شدید روانی هستند از داشتن سلاح منع می‌کند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین