« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
پیش از خطبه های نماز جمعه کهگیلویه عنوان شد؛
عضو شورای مرکزی مجمع شهید دیالمه کهگیلویه و بویراحمد پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان کهگیلویه گفت:روزی شاهد آن بودیم که شهدای ما نامه می زدند و درخواست کاهش حقوق داشتند اما امروز به نمایندگانی رسیدیم که میگویند باید حقوق زیاد بگیریم تا دزد نشویم.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛مجتبی بنی هاشمی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور لنده و عضو شورای مرکزی مجمع شهید دیالمه استان  پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دهدشت گفت: همان طور که شما مردم انقلابی شهرستان دهدشت در جریان هستید این روزها مصادف است با حماسه 9 دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایت مدار ایران اسلامی در راهپیمای دی مای ۱۳۸۸؛ از ابتدای پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی ایران همواره شاهد فتنه  گری دشمنان خارجی و خائنان داخلی بوده ایم، که با هدف خارج ساختن این نظام از مسیر اصلی انقلاب بودند و از هیچ توطئه بایی نداشته و تمام تلاش خود را کرده اند و میکنند.


وی اظهار داشت: در راس این دشمنی ها آمریکا و انگلیس به عنوان پرچمدار این دشمنی ها نقش ایفا کرده اند، افزود: دشمنان انقلاب به این نتیجه رسیدند که با جنگ نظامی نمی توانند به این انقلاب آسیب بزنند چرا که ملت ایران دارای ارزش های هستند و برای ارزش های خود  حاضر هستند از همه چیز خود بگذرند.

بنی هاشمی با بیان اینکه دشمن تصمیم گرفت از مسیر جنگ نرم وارد شود ودر همین راستا فتنه ۸۸ را رقم زدند، تصریح کرد: بزرگی فتنه ۸۸ نشان می دهد که این  فتنه کار یه گروه چند نفری نیست بلکه جریانی بسیار پیچیده است.

این فعال دانشجویی افزود: سناریوی فتنه ۸۸ در خارج از مرزها طراحی و در داخل توسط عناصر خود فروخته و سران فتنه اجرا می شد، طراحی به این شکل بود که بعد از انتخابات به بهانه ی تقلب مردم و نظام را مقابل هم قرار دهند و با هدف بی اعتماد کردن مردم به نظام، اردوکشی خیابانی شد و مردم را به خیابان ها کشاندند و اختلاف داخلی بین مردم به وجود آوردند و قصد فروپاشی از درون انقلاب داشتند.

بنی هاشمی گفت: این فتنه مانند انقلاب مخملی بود که توسط آمریکا در کشورهای گرجستان و اوکراین صورت گرفت .

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور لنده با بیان اینکه این فتنه آمریکایی توسط فتنه گران داخل پیگیری می شد و کشور را وارد یک جنگ داخلی کردند، عنوان کرد: فتنه 8 ماه به طول انجامید، خسارت های مادی و معنوی زیادی به این انقلاب وارد کرد که پیامد های آن هنوز ادامه دارد؛ از جمله این خسارت ها، خسارت مادی ۲۳۰ هزار میلیاردی، ... تشدید تحریم ها، اهانت و هتک حرمت نوامیس، نابودی اموال و ....بود که همه غیر قابل جبران است.

عضو مجمع شهید دیالمه استان با اظهار اینکه فتنه گران کار را تا اهانت به سالار و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله حسین(ع) کشاندند به طوری که کار به ضرب و شتم قرار دادن عزاداران حسینی،  سوت و کف زدن یزیدیان زمان  آنهم در روز عاشورا کشید، افزود: بالاخره با مدیریت حکیمانه و به موقع مقام معظم رهبری و حضور مردم ولایتمدار در حماسه 9 دی ماه همان سال این فتنه در نطفه خفه شد.

وی ادامه داد: یوم الله 9 دی  بار دیگر وحشتی بر دل دشمنان و مجریان فتنه انداخت و به آنها فهمان که ایران گرجستان نیست، به انها فهماند که اگر بیگانگان و اشخاص که به قصد اغتشاش یا بر هم زدن نظم عمومی و توهین به مقدسات اسلام مرتکب عملی شوند، مردم فهیم هرگز ساکت نخواهد نشست.

وی با تاکید بر اینکه امروز برخی مسئولان را شاهدیم که علی رغم توصیه صریح رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه من روی فتنه حساسم و مسئولان باید مرزبندی خود با فتنه را مشخص کنند، عنوان کرد: آنها نه تنها این کار را نکرده اند بلکه حرف از رفع حصر سران فتنه ای می زنند که نظام را تا لبه پرتگاه برد و روی خون شهدا پا گذاشت.

بنی هاشمی با اشتباه دانستن این قیاس که امام حسین (ع) نیز حر را بخشیدند، بیان کرد: اینکه کسی بگوید امام حسین (ع) حر را بخشید پس می توان سران فتنه را بخشید قابل قبول نیست، چون وجه شباهتی بین حر و سران فتنه وجود ندارد و سران فتنه هرگز اظهار ندامت نکردند.
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور لنده تاکید کرد: امروز حصر سران فتنه پرده‌ای از رافت اسلامی است و نه جفای به سران فتنه، چراکه اگر قرار بر رفع حصر باشد، جایگزین آن آزادی نیست بلکه اعدام است.

این فعال دانشجوی با بیان این سوال که آیا امروز مشکل اصلی ما حصر است؟!، تصریج کرد:مگر مشکلات مردم مهم تر است یا موضوع رفع حصر؟!؟ باید نسبت به مشکلات مردم دغدغه داشته باشیم، متاسفانه امروز مردم مشکلات زیادی دارند حال آنکه در بودجه سال 97 شاهد افزایش حامل های انرژی و اجناس ضروری مردم بدون توجه به درامد کم ملت هستیم و کسی هم حرفی نمی زند.

بنی هاشمی ادامه داد: بیکاری، نبودن اشتغال، تورم، گرانی و مشکلات اقصادی مهم ترین دغدغه امروز مردم هست و این موج گرانی و مشکلات کمر شکن است، چرا کشور ما با این‌ همه منابع غنی خدا دادی و استان ما با این همه ظرفیت ها باید این همه مشکل و بیکار داشته باشیم؟

وی با بیان اینکه علت مشکلات چه چیزی می باشد؟!! گفت: علت به ضعف مدیریت برمیگردد، شهید مطهری می فرماید مدیریت صحیح  از ضعیف ترین ملت ها قوی ترین ملت ها را می سازد، مدیریت ما و نظام اقتصادی ما مشکل دارد و این باید درست شود؛
شعارها و قول هایی که مسولین برای رفع مشکل مردم دادند از قبیل رفع بیکاری، اشتغال، مسکن، ازدواج و... را باید جامع عمل به پوشانند.

عضو مجمع شهید دیالمه استان بیان کرد: نمایندگان مجلس باید از حقوق ملت دفاع کنند و در زمینه رفع این مشکلات تلاش کنند و به فکر این مردم باشند، اما متاسفانه شاهد هستیم که در مجلس ارزش ها عوض شده است، روزی شاهد آن بودیم که شهدای ما  نامه می زدند و درخواست کاهش حقوق داشتند اما امروز به نمایندگانی رسیدیم که میگویند باید حقوق زیاد بگیریم تا دزد نشویم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: