« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵
ارسالی از مخاطبان
فردی که 2 سال پیش در کنار یکدستگاه خودپرداز بانکی ایستاده بود از یک فرد بیسواد مبلغ 8 میلیون تومان برداشت نمود.
پایگاه خبری آوای رودکوف-ارسالی از مخاطبان آوای رودکوف:فردی که 2 سال پیش در کنار یکدستگاه خودپرداز بانکی ایستاده بود از  یک فرد بیسواد مبلغ 8 میلیون تومان برداشت نمود.

صاحب کارت که کل درآمد سالانه اش 8 میلیون بوده و  از طریق دامداری امرار معاش می نمود  و فاقد سواد خواندن و نوشتن بود صادقانه از فردی که در کنار خودپرداز بانک ایستاده بود درخواست می کند تا مبلغ دو میلیون ریال از حسابش را برداشت و در اختیارش قرار دهد اما  با کمال تاسف فرد کلاهبردار بعد از کشیدن پول ایشان کارت را تغییر وکارت دیگری راقبلا  سرقت کرده بود در اختیار این دامدار بیچاره قرار می دهد و صاحب کارت هم غافل از اینکه کارت مال خودش نیست در جیب می گذارد وبعد که به خانه می رود و خانواده پول طلب میکنند متوجه میشوندکه ایشان کارت را کش رفته ودر مسیر حرکت خود در چند پمپ بنزین کارت کشیده و پول دریافت کرده که بلافاصله به  یکی از پمپ بنزینها ی حومه یاسوج مراجعه  و فیلمی از این فرد تهیه و در اختیار نیروی انتظامی استان قرار می دهد.

اما بعد از گذشت بیش از دو سال پیگیری ناموفق از طریق مراجع قضایی وپلیس اگاهی یاسوج دست به دامان مردم شده و با انتشار فیلمی کوتا از مردم درخواست نموده تا برای رضای خدا هرکس این سارق را میشناسد با شماره تلفن 09176455322 تماس بگیرد وضمن معرفی این دزد  مبلغ 2 میلیون تومان مژدگانی دریافت نماید تا حداقل جلوی این افراد تبهکار وفاسد گرفته شود.

وی ابرزاز امیدواری کرد تا  مردم بتوانند در این امرخیر شریک نموده  ونیروی انتظامی یا خانواده این فرد رابا تحویل این دزد حرفه ای خوشحال نمایند.

گفته می شود صاحب پولها و کارت عابر بانک  این مبلغ را برای مخارج سالانه خود  از بانک کشاورزی وام دریافت نموده که همه ی آن  به سرقت رفته است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین