« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از بهره‌مندی 10 هزار و 258 نفر از مددجویان این نهاد از خدمات آگاه‌سازی و آموزش خانواده در 9 ماهه سال جاری خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ قباد مبشری گفت: ارائه خدمات فرهنگی یکی از محورهای اساسی فعالیت‌ها و برنامه‌های کمیته امداد به‌منظور ارتقاء آگاهی، بینش و سطح فکری و فرهنگی خانوارهای تحت حمایت است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بهره‌مندی خانوارهای تحت حمایت از خدمات آموزش خانواده از جمله برنامه های فرهنگی این نهاد برای مددجویان است، افزود: 10هزار و 258  نفر از مددجویان تحت حمایت با اعتبار 190 میلیون تومان در 9 ماهه سال جاری از دوره‌های آموزش خانواده بهره‌مند شدند.

مبشری با بیان اینکه آموزش سرپرستان خانواده در موضوعات مختلف مانند احکام، سبک زندگی و دوره‌های آموزشی بهداشت روانی ازجمله خدمات آموزشی ارائه‌شده به مددجویان است، تصریح کرد: دوره‌های آموزش خانواده برای زنان سرپرست خانوار، دختران و پسران بازمانده از تحصیل، دختران و پسران مستعد ازدواج، کودکان 4 تا 7 سال، دانش آموزان دختر و پسر، مستعدان اشتغال و خودکفایی، زوج‌های جوان، طلاب و دانشجویان و سالمندان برگزار می‌شود.

وی تلاش جهت رشد و اعتلای فرهنگ اصیل اسلامی در بین مددجویان را از دیگر اهداف برگزاری دوره‌های آموزش خانواده اعلام و گفت: 7897 نفر از مددجویان شرکت‌کننده در دوره‌های آموزش خانواده این نهاد زن و 2361 نفر مرد هستند.

مبشری با بیان اینکه از تعداد افراد شرکت‌کننده دوره‌های آموزش خانواده 6276 نفر از مناطق محروم هستند، تصریح کرد: 3621 نفر از مناطق عادی و 361 نفر نیز از مناطق حاشیه‌نشین در این دوره‌های آموزشی شرکت کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی و آموزشی کمیته امداد موجب افزایش مهارت‌های زندگی مددجویان می‌شود، افزود: با بهره‌مندی خانوارهای تحت حمایت از سلامت اجتماعی و فردی می‌توان از بروز آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین