« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱
اجتماعی
یکی از کارهایی که می توان گفت برای خیلی از مسئولان و افراد به یک عادت تبدیل شده است گزارش نوشتن علیه دیگران و ارسال به مراکز مربوطه است....
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از  صبح زاگرس، یکی از کارهایی که می توان گفت برای خیلی از مسئولان و افراد به یک عادت تبدیل شده است گزارش نوشتن علیه دیگران و ارسال به مراکز مربوطه است به گونه ای که گاهی این گزارش نویسی های منفی باعث می شود که چهره ای نا زیبا از استان و حتی شخصیت های حاضر در استان به کشور معرفی شوند.


 وقتی قرار است فردی به عنوان مدیر یک اداره یا سازمان منصوب شود اما باید از قبل استعلام گرفته شود گاهی با یک گونی گزارش علیه این فرد برخورد می کنند که باعث می شود آن فرد که ممکن است بود شایسته هم باشد اما به دلیل این گزارش نویسی های منفی کنار گذاشته شود و فردی ناشایست جایگزین آن شود.

 بنابراین این یک عادت و رسم غلطی است که در میان خیلی از مسئولان جا افتاده است گاهی مدیر علیه مدیر،  مدیر علیه کارمند، کارمند علیه مدیر گزارش های منفی را منعکس و به مراجع بالاتر ارسال می کند که در حقیقت جایگاه استان را نیز در کشور زیر سوال می برد، این کمپین با وجود ساده بودن اما مطالب بسیار زیادی را بیان می کند که به جرات می توان گفت خیلی از مدیران و مسئولان استانی با آن خاطره دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان از این کمپین بسیار اسقبال کرد و گفت: این یک کار بسیار نو و جدید است که در غرفه های مطبوعات مشاهده کردم واقعا باید به این کار آفرین گفت چرا که موضوعات بسیار زیادی را بیان می کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین