« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵
کرامت سلیمی
یکی از سخت ترین کارها برای هر دولت پنهانی کنترل نظامیان زیر مجموعه است. از دید دولتهای پنهان اگر نظامیان بیکار باشند بعد از مدتی به عنوان یک رقیب و یک خطر برای انها تبدیل می شود.
پایگاه خبری آوای رودکوف-کرامت سلیمی:در تمامی کشورهای جهان دولتهای پنهانی که گروهی از نظامیان هستند وجود دارد که از طرق گوناگونی جامعه را اداره و کنترل می کنند.

این دولتهای پنهان برای پیشبرد سیاستهایشان فردی را به عنوان رییس جمهور (ودر بعضی کشورها نخست وزیر و یا صدر اعظم و یا پادشاه) در ظاهر به عنوان نماینده مردم در راس امور اجرایی قرار می دهند.

این موضوع شامل کشور امریکا نیز می شود.

همان گروهی که ترامپ را به عنوان رییس جمهور امریکا انتخاب نمودند مشخص می کنند که ترامپ باید چه سخنی بگوید و چه کاری انجام دهد.

این دولتهای پنهان تا زمانی قدرت دارند که ملتها در جهل و نادانی به سر برند.

دولتهای پنهان با استفاده از جهل و بی خبری ملتها هرجور اراده کند جامعه را مهندسی و هدایت می کنند و تا جایی که بتوانند بحرانهای اجتماعی و مخصوصا" جنگها را به ملتها تحمیل می کنند. و هیچ تمایلی ندارند که بحرانها فروکش نمایند و تا می توانند بحرانها و جنگها را کش و قوس می دهند.

هیچ جا به اندازه سازمانهای نظامی دروغ پردازی و بزرگنمایی در مورد قدرتشان نمی کنند و سعی می کنند با تبلیغاتشان بیشترین ترس و وحشت را در دل ملتها ایجاد نمایند.

تا جایی که سازمانهای نظامی امریکا حدود 8 دهه با تبلیغ سلاح خیالی و دروغینی به نام بمب اتمی بیشترین ترس و وحشت را در دنیا ایجاد کردند.

و فیلمها و سریالهای زیادی را برای باور دادن بمب اتمی به ملتها ساختند که یکی از سریالهای شاخص انها در این زمینه سریال 24 می باشد.

مسلما" اگر امریکا چنین سلاحی داشت اینقدر با تهدیدات بیهوده تحقیر نمی شد .

واقعیت این است که اعتبار تهدیدهای امریکا از بین رفته است. چون قادر نیست چیزی به عنوان سلاح اتمی را به عنوان اسلحه برتر رونمایی کند.

کار مقامات سیاسی امریکایی فقط تهدید توخالیست. تصمیم گیرنده نظامیان پشت پرده هستند.

مثلا" در یک کشور اروپایی یک خبرنگار از اقای ظریف در باره تصمیم دولت اقای روحانی برای بستن تنگه هرمز سوال کرد و اقای ظریف گفتند که در مورد بستن تنگه هرمز بخش نظامی کشور تصمیم می کیرد.

دولت پنهان امریکا در هیچ جنگی تمایل به پیروزی سریع ندارد و با طولانی کردن جنگها اهداف خود را پیش می برند.

این دولت پنهان امریکا برای حکومت بر کشور و مناطق تحت سلطه اش نیاز به این دارد که هر از گاهی در منطقه ای از جهان ببری کاغذی بسازد و جنگ طولانی مدتی که خودش ان را کنترل و اداره می کند راه بیندازد .

یکی از سخت ترین کارها برای هر دولت پنهانی کنترل نظامیان زیر مجموعه است. از دید دولتهای پنهان اگر نظامیان بیکار باشند بعد از مدتی به عنوان یک رقیب و یک خطر برای انها تبدیل می شود.

این است که با راه اندازی جنگهای طولانی نظامیان را درگیر نموده و همچنین رقبایشان نیز در حین این جنگها حذف خواهند شد.

یک نمونه حمله شوروی سابق به افغانستان بود.

شوروی به این بهانه که طبق وصیت پطر کبیر باید شوروی به ابهای ازاد دسترسی پیدا کند به افغانستان حمله کرد و برژنف رهبر شوروی می گفت که نظامیان کشورش باید چکمه های خودشان را در ابهای ازاد بشویند.

اما شوروی 10 سال تمام نظامیانش را در کوه ها و بیابانهای افغانستان با تعدادی چریک فاقد پشتیبانی هوایی و ماهواره ای درگیر نمود و بعد از 10 سال با خفت و خواری نظامیانش که اکثرا" یا معتاد شده بودند و یا قاچاقچی مواد مخدرو همچنین قاچاقچی اسلحه به کشورشان برگشتند.

در صورتی که اگر هدف رسیدن به ابهای ازاد بود باید بلافاصله بعد از اشغال افغانستان ، کشور پاکستان را نیز اشغال می کرد و به این طریق به وصیت پطر کبیر عمل می نمود.
چرا باید نظامیان شوروی 10 سال با چریکهای افغانی در گیر شود و با وجود ادعای ابرقدرتی و داشتن بزرگترین زرادخانه به اصطلاح اتمی شکست بخورد.

همین موضوع نشان می دهد که کشور شوروی یک ابرقدرت دروغین بوده است و هماهنگ با امریکا برای گرفتار کردن و کنترل نظامیانش وارد افغانستان شده بود.


جالب است که در طی جنگ افغانستان تعداد زیادی از ژنرالها و نظامیان عالیرتبه شوروی نیز کشته شدند بدون انکه مستقیما" در مناطق جنگی حضور داشته باشند.

واین همان سیاستیست که رقبا در طی جنگ حذف می شوند.

در نمونه دیگری مدتی پیش اقای دکتر لاریجانی رییس مجلس گفتند که در جنگ جهانی دوم امریکا عمدا" نیروی دریایی خود را در مسیر ژاپنیها قرار داد تا توسط ژاپنیها نابود شوند. و به همین بهانه وارد جنگ با ژاپن شد.

ترامپ عملا" هیچ اختیاراتی ندارد و فقط یک مجری سیاستها و دستورات است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: