« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
بخشدار مرکزی لنده خبر داد؛
بخشدارمرکزی لنده از راه اندازی کارخانه سنگ شکن شهرداری سوق بعد از واگذاری به مالک لنده ای خبر داد.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف،در حاشیه رودخانه مارون شهرستان لنده چهار کارخانه سنگ شکن وجود دارد که هر چهار کارخانه دار لنده ای می باشند اما طی چند ماه اخیر مردم این شهرستان به شدت با کمبود شن و ماسه روبرو شدند.


این کارخانه داران در گذشته با بی توجهی به عوامل زیست محیطی و برداشت بی رویه از منابع حاشیه رودخانه مارون موجبات نارضایتی مردم و ادارات زیربط را فراهم نموده تا همین عوامل در کنار بهانه گیری های کارخانه داران موجبات کند شدن تولید شن و ماسه و افزایش نیاز مردم و تورم چند برابری قیمتها را در پی داشته باشد.

با این حال هم فعالیت مجدد این کارخانه داران و هم راکت ماندن آنها برای مردم و محیط زیست آسیب هایی در پی دارد که بنظر می رسد همین علت مسولان را نیز دچار سردر گمی نموده است.

با این حال اما مردم اعتقاد دارند که این کارخانه ها باید تحت نظارت استاندارد و مراقبت محیط زیست فعالیت خود را از سر بگیرند تا مشکلات ساخت و ساز مردم و تورم فعلی به حداقل برسد!


در همین راستا بخشدار مرکزی لنده خبر از واگذاری کارخانه سنگ شکن شهرداری سوق به یک مالک لنده ای داد و گفت:این کارخانه فعلا در مرحله تعمیر و سرویس نهایی است و ظرف همین هفته آماده ارائه خدمت به همشهریان می باشد.

علی پرندوار اظهار امیدواری کرد تا با فعالیت مجدد کارخانه داران کمبود شن و ماسه در سطح شهرستان بطور کامل حل و فصل گردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین