« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹
کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با حضور در استانداری استان از طریق سامانه سامد –تلفن گویای 111- پاسخگوی مردم و مددجویان شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، در حاشیه حضور در استانداری و پاسخگویی به مددجویان از طریق سامانه سامد، گفت: ارتباط از طریق سامانه سامد باهدف ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط دوسویه بین مسئولان و مردم، برای پاسخگویی سریع به شکایات و مطالبات مردمی، کاهش مراجعات و جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه مردم انجام می‌شود.


وی تصریح کرد: از طریق سامانه سامد 23 نفر ارتباط برقرار کرده و مطالبات و درخواست‌های آنان در دستور کار جهت رسیدگی قرار گرفت.

مبشری با اشاره به ثبت مکاتبات مردمی در زمینه‌های مختلف در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: 3548 مورد مکاتبات مردمی در زمینه‌های مختلف از ابتدای سال جاری تاکنون در این نهاد به ثبت رسیده و پاسخ لازم به آن‌ها داده‌شده است.

وی با اشاره به اینکه از مجموع مکاتبات مردمی در کمیته امداد، 2122 مورد مراجعه مستقیم به دفتر مدیرکل بوده، افزود: بیشتر درخواست‌های مراجعین کمیته امداد در خصوص کمک نقدی، وام قرض‌الحسنه، وام خوداشتغالی، درمان، هزینه تحصیلی، ازدواج و سایر موارد بوده است.

مبشری در خصوص دیگر مکاتبات مردمی ثبت‌شده در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: این مکاتبات از دستگاه‌های مختلف ازجمله انجمن حمایت از زندانیان، دفتر نماینده ولی‌فقیه، بنیاد علوی، دفتر رهبری، نمایندگان، استانداری و سایر موارد است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: این نهاد همواره و در حد توان پاسخگوی مطالبات و درخواست‌های مراجعه‌کنندگان و به‌خصوص اقشار نیازمند جامعه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: