« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۵
اجتماعی
دبیرکل مجمع نخبگان ایران با تبریک سال نو از کلیه مردم خواست تا برای کنترل وضعیت بهداشتی جامعه به کمپین من_ در _خانه _می مانم بپیوندند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛متن سید روح‌اله سیدی دبیرکل مجمع نخبگان ایران با تبریک سال نو از کلیه مردم خواست تا برای کنترل وضعیت بهداشتی جامعه به کمپین من_ در _خانه _می مانم بپیوندند.
 
متن پیام دبیرکل مجمع نخبگان ایران به شرح زیر است:

با گرامی داشت یاد و خاطره سردار دلها و شهدای سقوط هواپیمای حامل جمعی از نخبگان ایرانی، با پایان سال 98 و گذر از همه فراز و نشیب‌های شیرین و تلخش، مایلم تا از دستاوردهای بزرگی نیز بگویم که در سایه تلاش و ایمان و خودباوری نخبگان و فرهیختگان کشور به بار نشست و ثمره شیرینش را ملت صبور و شریف ایران خواهند چشید. سال نو را در حالی آغاز می‌کنیم که جهان در مواجهه با پدیده‌ای به نام کروناویروس، مرزهایی از تغییر و تحول بنیادین را در می‌نوردد.این پدیده، علیرغم ظاهر تهاجمی خود، فرصتی بی‌نظیر برای نخبگان و دانشگاهیان ایرانی است که اثر خود را بر عرصه کنترل و پیشگیری از این بیماری و یا ابعاد مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آن به منصه ظهور برسانند.

اینجانب ضمن سپاس از تلاشگران عرصه بهداشت و درمان کشور که در خط مقدم مقابله با این بیماری مرموز، از جان مایه گذاشته‌اند و با تاکید بر این نکته که نخبگان اجتماعی مانند همیشه پیشقراول آموزش و آگاه‌سازی بوده و نقش خود را در تشویق مردم به رعایت نکات بهداشتی و ایمنی، ایفا نموده و خواهند نمود، تقدیر از کلیه خدمتگزاران صدیق ایران اسلامی، به‌ویژه جوانان باانگیزه‌ای که علیرغم همه تنگناها و بی‌مهری‌ها، دست از تلاش برنداشتند و در سالی چنین سخت، از همه محرومیت‌ها و محدودیت‌ها و تحریم‌ها، پلی به سمت موفقیت ساختند، وظیفه خود میدانم و از این طریق آغاز سال 1399 را به مردم عزیزمان و جامعه نخبگان، سرآمدان، دانشمندان و دانشجویان کشور تبریک عرض می‌کنم و سالی سرشار از سلامتی و بهروزی و موفقیت برایتان آرزومندم.

در پایان از همگان دعوت میکنم برای کنترل وضعیت بهداشتی جامعه به کمپین#من_ در _خانه _می مانم  به پیوندید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: