« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱
مدیرکل کمیته امداد خبر داد:
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همت مددجویان تحت حمایت این نهاد کارگاه تولید ماسک در مرکز نیکوکاری ابوالفضل کمیته امداد این استان راه اندازی شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور، روحیه همبستگی و همدلی بین گروههای مختلف مردمی و مددجویان این نهاد برای یاری رساندن به مردم نیازمند شکل گرفته است.

مبشری  با اشاره به راه اندازی کارگاه تولید ماسک توسط مددجویان این نهاد، گفت: این کارگاه با مدیریت مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل(ع) واحد مشارکت های مردمی کمیته امداد منطقه دو یاسوج به منظور تولید ماسک برای کمک به نیازمندان راه اندازی شده است.

وی تصریح کرد: 11 نفر از مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این کارگاه مشغول کار هستند که روزانه دو هزار عدد ماسک تولید و توزیع می کنند.

مبشری اظهار کرد: 500 عدد از ماسک های تولیدی روزانه این کارگاه در مناطق روستایی و محروم به صورت رایگان بین نیازمندان توزیع و مابقی نیز به قیمت مناسب بین سایر اقشار جامعه به فروش می رسد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: از آنجا که این روزها در مبارزه با ویروس کرونا، کمبود ماسک در استان مشاهده می شود، این نهاد با همکاری مددجویان درصدد کمک به هم نوعان به خصوص نیازمندان است.

وی همچنین از کارگاه تولید ماسک توسط مجری طرح اشتغال و مددجوی کمیته امداد سی سخت در روستای کریک استان خبر داد و گفت: همچنین دو نفر از مددکاران کمیته امداد در کمیته امداد اداره ممبی و لنده با هزینه شخصی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا نسبت به تولید ماسک رایگان برای مددجویان اقدام کرده اند.

مبشری از دیگر اقدامات کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد را پاسخگویی اینترنتی به درخواست های مددجویان عنوان کرد و گفت: همچنین در آستانه سال نو و عید نوروز مبلغ 500 میلیون تومان توسط این نهاد به مددجویان سالمند، بیماران صعب العلاج و زنان باردار و شیرده در قالب خرید لوازم بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا پرداخت شد.

وی از مددجویان این نهاد خواست تا توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند و از مراجعه غیرضروری به کمیته امداد خودداری کرده، درخواست های خود را از طریق سایت e.emdad.ir   ثبت کنند و برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و شکست کامل این ویروس در خانه های خود بمانند.

حشمت الله عباسی رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج نیز در این خصوص گفت: کارگاه تولید ماسک مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل کمیته امداد منطقه دو یاسوج اقدام به تولید ماسک کرده که آنها را بین مردم توزیع می کنیم.
وی با بیان اینکه رسیدگی به فقرا همواره یکی از دغدغه های کمیته امداد است، افزود: از روز ۲۵ اسفندسال گذشته تاکنون توسط مددجویان روزانه دوهزار عدد ماسک تهیه می شودکه 500 عدد آن به صورت رابگان بین فقرا و افراد نیازمند توزیع می شود و بقیه ماسک ها تحویل حوزه بهداشت و درمان داده می شود که توسط داروخانه ها بین مردم توزیع شود.

شایسته ذکر است، مرکز نیکوکاری مسجد ابوالفصل زیر نظر کمیته امداد منطقه دو یاسوج تحت عنوان کارگاه تولید و تهیه ماسک فعالیت دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین