« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۵۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
صبح دیروز انجام گرفت؛
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای به اتفاق فرماندار شهرستان لنده از پروژه های راهداری و راههای روستایی و مواصلاتي این شهرستان بازدید کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رود کوف‌ از لنده،با دعوت فرماندار شهرستان لنده مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده ای از برخی پروژهای مهم روستائی این شهرستان بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید، فرماندار شهرستان لنده ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور مدیر کل راهداي و حمل ونقل جاده اي استان و هئیت همراه مسائل ومشکلات موجود در حوزه راهداری وتکمیل پروژه های نیمه تمام شهرستان لنده را از مهمترین اولویت ها عنوان و اظهار داشت با تکمیل پروژه های حوزه راهداری بخش عمده ای از مشکلات شهرستان رفع میشود.

سید خدادوست موسوی تصریح کرد؛ با عنایت به جدیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای امیدواریم در تعمیر و مرمت راههای روستائی امسال شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم.

فرمامدار لنده گفت؛ با حضور مدیر کل محترم راهداری و هیات همراه از پروژه در حال احداث وحدت موگرمون که با مشارکت بنیاد علوی و راه شهرسازی انجام میشود و جاده های روستائی گرداب ها، مسیر سرتنگ آزادی و پروژه بزرگ پل ارتباطی تراب که در بخش موگرمون قرار دارند بازدید به عمل آمد که در این بازدید میدانی مدیر کل محترم دستورات لازم در راستای رفع موانع پیشرو جهت تسریع در روند اجرای پروژه های مذکور را صادر کرد.

شايان ذكراست  در ادامه این سفر مدیر کل راهداری وحمل ونقل استان باتفاق فرماندار شهرستان لنده، از روند اجرای  آسفالت محور لنده-ایدنک و پروژه در دست اقدام پل موگر از توابع بخش مرکزی این شهرستان بازدید کردند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
0
0
لطفا بفرمایید دست اورد این سفر چه بود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: