« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
وضعیت جوی؛
سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در پنج استان طی امروز و فردا (۴ و ۵ مردادماه) هشدار داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی آورده است: از ساعات بعدازظهر و اوایل امشب ( ۴ مردادماه) وقوع رگبار باران همراه با رعدوبرق، گاهی وزش باد شدید در ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات شرق و شمال هرمزگان، نیمه جنوبی و غرب فارس، جنوب کرمان، کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی می شود. برقراری این شرایط جوی روز یکشنبه (۵ مردادماه) در ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات شرق و شمال هرمزگان، جنوب و غرب فارس دور از انتظار نیست.

در این وضعیت آب و هوایی امکان سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، آبگرفتگی محدود، وقوع صاعقه و احتمال وقوع تگرگ وجود دارد بنابراین نسبت به اجتناب از تردد در حاشیه رودخانه‌ها یا مسیل‌ها و به‌کارگیری تمهیدات لازم برای کاهش خسارت به محصولات کشاورزی توصیه می شود.

به گزارش ایسنا، در هشدار نارنجی رنگ سازمان هواشناسی پیش‌بینی می‌شود که پدیده‌ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت‌های احتمالی را سبب شود. هشدار نارنجی برای آماده‌باش دستگاه‌های مسئول برای مقابله با یک پدیده خسارت‌زا صادر می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: