« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۵۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
یک روز خوب برای مردم لنده و چند حاشیه ...؛
در جلسات ستاد پیشگیری از کرونا مصوب شده بود و به مردم تذکر دادند تا از نصب بنر تشییع و تدفین در سطح شهر خوداری کنند تا مبادا باعث تجمع مردم و عدم فاصله گذاری اجتماعی شود اما برای کلنگ زنی بیمارستان در چند نقطه شهر بنر نصب نمودند!!!!
پایگاه خبری آوای رودکوف:امروز بالاخره کلنگ بیمارستان 32 تختخوابی لنده با حضور جمع کثیری از مسولان کشوری ؛ استانی و شهرستانی به زمین زده شد.


بدون شک امروز 30 مردادماه یکی از بهترین روزهای مردم این شهرستان بود اقدامی قابل تحسین و بیاد ماندنی که بعد از جاده لنده به تشان و خوزستان یکی از بهترین رخدادهای این شهرستان در چند سال اخیر بود ؛ دست همه دست اندرکاران از دولت تدبیر و امید گرفته تا دکتر تقوی نژاد و نماینده سابق و فعلی ؛ فرماندار اسبق ؛ سابق و فعلی ؛استاندار و معاونین ایشان ؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و معاونین و مسولان شهرستانی ایشان ؛مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان ؛ اعضای شورای اسلامی سابق؛ نمایندگان مردم و آقای کریمی زاده و ....... درد نکند و دست مریزاد عرض می کنیم به این بزرگواران.

امروز همچنین فرصتی بود برای دیدار مردم با مسولان خود در سایه ی  محدودیتهایی که کرونا ایحاد کرد...

اما در کنار همه ی این مزیتها و خوبیهای فراوانی که در ذات کار نهفته بود اشکالاتی هم بود که صد البته به مسولان و مردم بر نمی گردند بلکه تقصیر از ک رون ا بود!!!

در جلسات ستاد پیشگیری از کرونا مصوب شده بود و به مردم تذکر دادند تا از نصب بنر تشییع و تدفین در سطح شهر خوداری کنند تا مبادا باعث تجمع مردم و عدم فاصله گذاری اجتماعی شود اما برای کلنگ زنی بیمارستان در چند نقطه شهر بنر اطلاع رسانی نصب نمودند که باعث شد تا مردم هم در این ایین پر خیر و برکت شرکت کنند و هم به دیدار مسولان خود بشتابند و البته با عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی !!!!!!!

مسولان دانشگاه علوم پزشکی و ستاد پیشگیری از کرونا مدام بر فاصله گذاری اجتماعی تاکید دارند اما امروز در این اجتماع که خود نیز حضور داشتن ؛ خبری از فاصله گذاری اجتماعی نبود نمی دانم بازهم بر این مهم تاکید خواهند ورزید یا سکوت خواهند نمود.......

افراد زیادی را دیدم که نامه به دست و یا در حال نوشتن عرایض خود بودند تا شاید مسولی گرهی از کار انها بگشاید و شاید هم هر دو را باخته باشند یعنی خطر ابتلا به کرونا را با جان خریده باشن و هم درخواستشان به سرانجام مطلوب نرسد!

رئیس شورای شهرستان و شهر را دیدم در گوشه ای که به قول خودشان در جلسه ای که خیلی ها حضور داشتند !!! اجازه حضور و مطالبه گری پیدا نکردند !!!!

عطب الله آهنجان رئیس شورای شهرستان لنده در همین راستا به خبرنگار آوای رودکوف گفت برای این جلسه دو مطالبه شامل درخواست آژانس 115 برای جاده قیام و بهمئی و جاده موگرمون به قلعه رئیسی و همچنین تجهیز و تامین نیروی انسانی برای بستر درمانی لنده مد نظر بود که توفیق حضور حاصل نشد!!!

به هر حال ادامه ندهیم شاید هم ناخواسته بوده اما بهتر از این می شد برنامه ریزی نمود و این روز خوب را با خاطره خوب به پایان می رساند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
0
سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت پایگاه اطلاع رسانی رود کوف
بعد از چهل سال گذشت از جمهوری اسلامی حتما انتظار دارید که از مسئولی کلام صدق شنید یا عملی از روی خیر باشد.کلام و تصمیمات این جماعت حکایت قالیچه حاج آقا است که برای عوام هست نه خودشان.البته این پروژه هم میرسد به دست رفقای خودشون تا کسری بودجه خودشان و خاندانشان را تامین کنند.حتما به یاد دارید که پروزه آسفالت سوق دهدشت بیش از دوارده سال هست که در دست کار هست ولی هنوز بودجه برای خط کشی جاده و نصب علائم رانندگی ندارد این هم برادر همان هست.یا همان ساختمان جدید درمانگاه لنده که کف آن عین کوه دست واپس از درد ورم نموده.وووووو در پایان این گونه مجالس فقط سیاه بازی هست ولی این مردم سیاه نمیشوند فقط روی مسئولین در محضر خداوند سیاه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین