« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
شهرستان لنده؛
به مناسبت هفته دولت فرماندار و شورای اداری شهرستان لنده با حضور در گلزار شهیدان با شهدا تجدید میثاق کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، فرماندار لنده به همراه مدیران ادارات سطح شهرستان طی مراسمی با آرمانهای مقدس شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند .

براساس این گزارش در این مراسم فرماندار لنده ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدا گفت : خدمت رسانی به مردم مهمترین هدف و مسیر شهداست که باید همه ما ادامه دهنده این راه و مسیر باشیم چرا که شهدا از جان خویش گذشتند.

سید خدادوست موسوی افزود:همسویی مردم در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی از برکات انقلاب اسلامی است و شهدای معزز با همین آرمان پا در این مسیر گذاشتند.

موسوی اظهار داشت: دولت از سطح بالا تا پایین در انعکاس فعالیتها ی خود خوب عمل نکرده زیرا با وجود تحریم ها اما اقداماتی زیادی انجام داده و می توان گفت دولت در عرصه اطلاع رسانی مظلوم واقع شده است.

وی با بیان اینکه آینده خوبی برای لنده متصور می شود گفت: ما مدیران دولت هستیم و وظیفه داریم خدمات دولت را انعکاس دهیم .

موسوی با بیان اینکه بعضی از مدیران تردید دارند از دولت برامده از متن مردم دفاع کنند گفت:به  این طرف و آن طرف و  دولت بعدی توجه نکنید ؛ محکم بمانید و دفاع کنید.

فرماندار لنده به پروژهای جاده لنده به تشان ؛ ایستگاه برق لنده و کلنگ زنی بیمارستان 32 تختخواب اشاره کرد و گفت: در هفته دولت امسال حدود ۸۰ میلیارد تومان پروژه افتتاحی و کلنگ زنی خواهیم داشت.

قبل از سخنان فرماندار لنده حجت الاسلام الهی نیا با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهدا و امام شهدا گفت:آمدیم تا در این مکان مقدس و در کنار خوبان و انتخاب شدگان راه حق و فضیلت برای تجدید میثاق و التماس از شهدا برای توفیق روز افزون خدمتگزاری به مردم .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنده افزود: تقارن ماه محرم با ایام هفته دولت فرصتی است برای همه مسئولان که خود را به منطق امام حسین(ع) خود نزدیک کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین