« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۱
سید حسن نصرالله:
دبیرکل حزب الله شنبه شب به مناسبت دهمین شب ماه محرم الحرام سخنرانی کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از العهد، دبیرکل حزب الله لبنان شنبه شب به مناسبت دهمین شب ماه محرم الحرام سخنرانی کرد.


سید حسن نصرالله گفت: امسال غم ما عظیم‌تر است چرا که از تجمعات گسترده مملو از مهربانی و حماسه و قدرت محروم هستیم.

شایعه‌پراکنی علیه حزب‌الله و مقابله با آن

دبیرکل حزب الله اظهار داشت: کشورها امروز از ارتش‌های الکترونیک به شکل نامطلوب و تحمیل افکار بر یک کشور استفاده می‌کنند. سفارتخانه‌های بیگانه و حاشیه خلیج فارس ده‌ها میلیون دلار به رسانه‌ها جهت هدف قرار دادن حزب الله از طریق اخبار کذب می‌پردازند.

سید حسن نصرالله ادامه داد: آنها در ازای سم پراکنی پول پرداخت می‌کنند و از مرز دروغ فرا رفته و آن را به تحریک و سب و شتم علیه حزب الله می‌کشانند. آنچه ما در این خصوص با آن مواجه هستیم طی چهل یا پنجاه سال گذشته سابقه نداشته است.

دبیرکل حزب الله تصریح کرد: آنها علیه ما از سیاست پمپاژ رسانه‌ای استفاده می‌کنند چرا که تحت یک مدیریت هستند و گاهی متن‌های یکسان را به تمام رسانه‌ها می‌فرستند. از جمله وسایل مورد نیاز برای این رویارویی حفظ اعتبارمان است.

سید حسن نصرالله ضرورت استحکام شرایط برای رویارویی با این تبلیغات را خواستار شده و افزود: ما باید در خصوص هر خبر دقت و بررسی کنیم و این یکی از اشکال رویارویی است.

دبیرکل حزب الله با بیان اینکه سیاست ما برای عدم واکنش به برخی مقالات و اکاذیب و ادعاها و نادیده گرفتن آن به مواجهه با فشارها کمک می‌کند، اضافه کرد: دشمنان دست به فشارهای روحی و معنوی می‌زنند تا از موضوعاتی که بخاطر آنها فداکاری کرده‌ایم دست بکشیم.

از اینکه پیرو مکتب امام حسین (ع) و یارانش هستیم به خود می بالیم

سید حسن نصرالله اظهار داشت: ما به واسطه تجربه خود از اینکه پیرو مکتب امام حسین (ع) و اصحابش هستیم افتخار می‌کنیم و آنها همواره الگوی ما بوده‌اند.

دبیرکل حزب الله ادامه داد: خطاب به تمام جهان می گویم که ارعاب و کشتار نمی‌تواند ما را بترساند چرا که شهادت، کرامت ما از جانب خداوند است. وقتی که ما اندک بودیم این چیزها بر ما اثر نداشت چه برسد به امروز که بیشتر و قوی‌تر هستیم.

دبیرکل حزب الله تاکید کرد: معتقدیم که خداوند از ۳۸ سال گذشته با ما بوده و از ما پشتیبانی و دفاع کرده و تا زمانی که با او هستیم و برای فداکاری آمادگی داریم خداوند هم یاری رسان ماست.

سید حسن نصرالله افزود: هر آنچه در رسانه‌ها درباره بزرگنمایی پیرامون عادی سازی روابط و کشتی‌ها و ناوها می‌شنوید تأثیری در رزمندگان ما ندارد چرا که ما همواره در مسیر خود با خدا هستیم و یقین داریم که خداوند هم با ما است.

دبیرکل حزب الله در پایان گفت: ای حسین از زمان تولد رهایت نکردیم و تا زمان مرگ یا کشته شدن هم هرگز رهایت نخواهیم کرد و این عهد و پیمان ما است.


مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین