« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
وزارت آموزش و پرورش:
مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس نمی‌توانند از خانواده‌ها بابت تهیه اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده، پول دریافت کنند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛زهرا مظفر مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش  در پاسخ به این پرسش که آیا مدیران مدارس می‌توانند برای تامین تجهیزات بهداشتی از خانواده‌ها هزینه دریافت کنند، افزود: آموزش و پرورش اعتبارات بهداشتی را به مدارس تخصیص می‌دهد و یک مرحله انجام شده و مرحله دوم در راه است اما چون کلاس‌ها حضوری برگزار می‌شود به کمک خیران که همواره در کنار آموزش و پرورش هستند، نیاز داریم تا در بحث سلامت دانش‌آموزان نیز اقداماتی را انجام دهند و این کار خیر که مربوط به سلامت فرزندان این سرزمین است قطعاً ماندگار خواهد بود.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش متذکر شد: مدیران مدارس دولتی، خاص و غیر دولتی اجازه ندارند بابت تهیه وسایل بهداشتی و ضدعفونی کننده، وجه اجباری دریافت کنند و این ممنوع است و خانواده‌ها از طریق سامانه شکایات آموزش و پرورش موارد را اعلام کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین