« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
خطیب جمعه لنده:
خطیب جمعه این هفته شهرستان لنده گفت:اشتغال جوانان باید اولویت اول دستگاه های اجرایی و بنیاد مستضعفان باشد.
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛حجت الاسلام سید محمود الهی نیا در خطبه های نماز جمعه  با تبریک ولادت با سعادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار گفت: این بانوی بزرگوار و پر افتخار اسلام دارای شخصیتی ارزشمندی است که  بصیرت و موقعیت شناسیش او را  در تاریخ جاودانه کرد.

وی افزود: عظمت حضرت زینب س به خاطر دختر امیرالمونین و خواهر امام حسین  بودن نیست بلکه به خاطر موضع و حرکت  انسانی  و اسلامی او بر اساس تکلیف الهی است و کار و تصمیم او این عظمت را شامل حال او کرده است.


الهی نیا تاکید کرد: این بانوی بزرگوار در لحظلات بحرانی روز عاشورا  و هم بعد از شهادت امام حسین در شرایطی که شاید قویترین انسانها نمی فهمیدند چه کار کنند او می دانست چه کند و  بعد از  آن  درخشید و به جایگاهی رسید که فقط والاترین انسانها مثل  پیامبران به آن رسیدند.

امام جمعه موقت لنده در ادامه گفت: ولادت حضرت زینب (س)به روز پرستار نامگذاری شده که خدمت این عزیزان تبریک  عرض می نمایم  و خداقوت و از جامعه پزشکی و پرستاران تشکر می می کنیم که با الگو  قرار دادن عقیله بنی هاشم گرفتن در این امتحان سخت کرونایی افتخار آفریدند و ملت  ایران هم به  وجود چنین انسانهایی افتخار می کنند که امیدواریم  در این راه موفق و پیروز شوند.

حجت الاسلام الهی نبا در ادامه با انتقاد از کسانی که می گویند رهبری به مسئولین تذکر نمی دهد گفت: این طرز تفکر در مورد رهبری کم لطفی است و نشانه نا آگاهی است و قطعا رهبر معظم انقلاب همانطور که تا اعلان بیان شد در مناسبتهای مختلف حکیمانه تذکرات لازم را به مسئولین می دهند.

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری در روز بزرگداشت  سردار شهید حاج قاسم سلیمانی چهار توصیه کلیدی به مردم و مسئولین داشته که اولین آنها ؛ این بود که در همه زمینه ها قوی بشوید و این امر نشان دهنده این است که رهبر عزیز انقلاب ظرفیت و استعداد قوی شدن را در این کشور می بیندکه این دستور را می دهد.

توصیه دوم معظم له؛ اعتماد نکردن به دشمن است که در این سالها جز طمع ودخالت بی جا و تجاوز دیده نشد.

توصیه سوم ؛ بیش از اینکه به فکر رفع تحریم باشید به فکر خنثی کردن تحریم باشید.

و توصیه چهارم که مهم است و بلای جان کشور ما شد اتحاد را حفظ کنید و هر سه قوه باید اتحاد ملی را تقویت کنند و اختلافات خود را با مذاکره حل کنند شما که نمی توانید اختلافات خود را با مذاکره حل کنید چطور می خواهید با مذاکره با کشورهای مختلف به توافق برسید.

حجت الاسلام الهی نیا خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در ستاد بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی گفت" شهادت سردار سلیمانی یک حادثه تاریخی است و این شهید والا مقام  قهرمان امت اسلامی است که هم در زمان حیاتش آمریکا را شکست داد هم با شهادتش  به طوری که که نتوانستند در عراق و سوریه با خرج هفت تریلیون دلار به اهداف خود دست یابند  قهرمان این کار بزرگ شهید قاسم سلیمانی است.

امام جمعه موقت لنده در ادامه گفت: تشییع میلیونی شهید سلیمانی و ابو المهدی المهندس در عراق و ایران  ژنرالهای جنگ نرم استکبار را متحیر کرد و اولین سیلی را به آمریکا زد سیلی دیگر حمله موشکی به پایگاه  آمریکایی عین الاسد بود اما سیلی سخت تر غلبه نرم افزاری بر هیمنه پوچ استعماری است که نیازمند همت جوانان انقلابی و  کشورهای منطقه است که زمینه خروج آمریکا را از این کشور فراهم کنند.

مسئول شورای  هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه گفت: سه کشور اروپایی آلمان فرانسه و انگلیس طرح اقدام راهبردی مجلس در لغو تحریمها را محکوم کردند که دخالت آشکار و غیر قانونی است و به لطف خدا نه تحریم آنان و نه بیانیه آنها  اثری نخوهد داشت.

 خطیب جمعه لنده گفت: صیانت از منابع ملی باید در دستور کار مسئولین  قرار گیرد  و زمینهای تصرف شده حاشیه شهر  به منابع ملی برگردند و هم چنین روشن شدن تکلیف بلاتکلیفی فرهنگ سرا  را خواستار شد  و اشتغال جوانان از اولویت های مجموعه دولت و بنیاد علوی باشد و توصیه کرد در حالی که ویروس منحوس کرونا همچنان دامنگیر ماست توصیه های بهداشتی را رعایت کنیم و در شب یلدا هم  دور همی ها  از لحاظ شرعی مناسبت ندارد در صورتی که جان مردم در خطر است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در پایان ضمن تشکر از گروههای جهادی و هیئتهای مذهبی که  از ابتدا کمک های خوبی با حمایت سپاه و بنیاد  انجام دادند گفت: در حال حاضر عملیات حاج قاسم در حال انجام است که امیدواریم این کمک ها  تا  ریشه کنی ویروس منحوس کرونا ادامه داشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: