« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام :
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: فرهنگ و اقتصاد ایران را به دست غریبه هایی سپردند که در دوره جنگ پشت جبهه‌ها تماشاچی بودند...
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، محسن رضایی در یادواره شهدای شهرستان بویراحمد با بیان اینکه شهدا چشم و چراغ ملت ایران هستند، اظهار داشت: شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از مظلوم‌ترین و شجاع‌ترین شهدای این مرز و بوم هستند.

وی عنوان کرد: عشایر کهگیلویه و بویراحمد همواره در عرصه‌های مختلف حضور داشته‌اند و تاریخ گواهی می‌دهد که مردم غیور این استان در دفاع از این مرز و بوم نقش به سزایی داشتند.


رضایی به بیان رشادت‌های رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: شهدا برای ماندگاری و اقتدار ایران از جان و دنیای خود گذشتند تا این نظام و انقلاب پابرجا بماند، فرهنگ و مکتب شهدا فرهنگ ایثار و خودگذشتگی بود.

 دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: در بین شهدا خیلی از افراد تحصیلکرده و متمکن حضور داشتند و خیلی‌ها نیز کارگر و کشاورز و محصل و دانشجو بودند، اما همه این افراد از هرچه داشتند گذشتند تا یک وجب از این خاک به دست دشمنان نیفتد.

وی تصریح کرد: اما آنچه امروز بر دوش ما بوده و این است که فرهنگ اسلامی، دفاع از مظلومان و رفاه مردم در جامعه پیاده سازی شود، این مهم همان آرمان‌هایی هستند که شهدا برای آن جان خود را دادند.

محسن رضایی گفت: فرهنگ و اقتصاد ایران را به دست غریبه‌هایی سپردند که در دوره جنگ پشت جبهه‌ها تماشاچی بودند، سپردن این امور به چنین افرادی نتیجه آن فقر و فساد و تبعیض در جامعه است.

وی افزود: نباید در کنار شهدای ما فقر، فساد و تبعیض وجود داشته باشد، در طی چهار دهه گذشته از انقلاب پیشرفت‌ها را نمی‌شود نادیده گرفت، برخی خدمات به مردم داده شده، اما چرا باید فقر و فساد و تبعیض وجود دارد؟ چرا در حالی که می‌توانستیم بیشتر از اینها پیشرفت کنیم، پیشرفت نکرده ایم؟

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: مشکل از اینجاست که فرهنگ ایثار و خودگذشتگی در جامعه از بین رفته و خودبینی، منفعت طلبی و خود بزرگ بینی جایگزین ارزشها شده است و ارزش‌ها از بین رفته‌است.

وی افزود: دولت‌ها در این چند ساله بعد از انقلاب از مردم فاصله گرفته، در صورتی که در اوایل جنگ فاصله ای بین مردم و دولت نبود، شما به وضعیت همین استان کهگیلویه و بویراحمد نگاه کنید با این همه ظرفیت چطور در فقر و محرومیت به سر می‌برد و باید رابطه دولت و مردم اصلاح شود.

رضایی با اشاره به مشکلات اقتصادی جامعه، گفت: ما از وضعیت جامعه آگاهی داریم و می‌دانیم که بعضی از خانواده ها نان خود را از نانوایی قرض می‌کنند و بسیاری از افراد تحصیلکرده با مدارک تحصیلی عالی بیکارند و همه این مشکلات ناشی از مدیریت افرادی است که مانند موریانه در حال جویدن دارایی‌هایی این نظام هستند و باید سعی کنیم کشور را از وجود این موریانه ها نجات بدهیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: