« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
آوای رودکوف گزارش می دهد:
فرماندار شهرستان لنده به همراه جمعی از اعضای شورای اداری با حضور در بازار از وضعیت موجودی کالای اساسی در بازار، میزان افزایش قیمت ها و اجرای پروتکل های بهداشتی بازدید نمودند.
 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف؛ظهر امروز شنبه 9 اسفندماه، تورج رزمجو فرماندار شهرستانلنده بهمراه فرماندهی انتظامی شهرستان ؛ مدیران  شبکه بهداشت و درمان؛ اتاق اصناف و نماینده دادگستری ؛با حضور در بازار از وضعیت موجودی کالای اساسی در بازار، میزان افزایش قیمت ها و اجرای پروتکل های بهداشتی بازدید نمودند.

فرماندار بررسی روزانه از وضعیت بازار را از وظایف تکلیفی ستاد تنظیم بازار شهرستان دانست و افزود: وضعیت بازار به دو جهت افزایش قیمت ها و رعایت پروتکل های بهداشتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید اصناف و بازار مثل همیشه باحضور فعال در صحنه بازوی توانمند مسئولان اجرایی در این وضعیت حساس باشند.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده با اشاره به اتخاذ تدابیر لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و قطع زنجیره انتقال کرونا ادامه داد: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی باعث شیوع کرونا و افزایش تعداد بیماران بستری شده و فوتی‌های ناشی از آن می‌شود.

در این بازدید تعدادی از اصناف به دلیل عدم درج قیمت و یا یا عدم رعایت پروتکل های بهداشتی به دفتر نماینده اداره صمت فراخوانده شدند.

نمایی از وضعیت بازار لنده

فیلم





نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین