« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷
در دیدار مدیرکل محترم امور عشایر استان با امام جمعه موقت لنده عنوان شد:
مدیر کل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در محل دفتر امام جمعه موقت لنده ، با حجه الاسلام الهی نیا دیدار نمودند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوفمدیر کل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در محل دفتر امام جمعه موقت لنده ، با حجه الاسلام الهی نیا دیدار نمودند.


در این دیدار حجت الاسلام سید محمود الهی نیا ضمن خیرمقدم و تبریک اعیاد شعبانیه گفت: با توجه به ارتباطات ما با اداره عشایر شهرستان به نظر می رسد  تاکنون خدمات خوبی به این قشر انجام شده  که جای تقدیر و تشکر دارد اما باید تقویت شود تا منشا خدمات بهتر و موثرتری باشد.

وی افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی و اهمیت تولید و نقش مهم  عشایر در این امر نیاز به رفع مشکلات عشایر می باشد که از مهاجرت آنها به شهر چلوگبری شود چرا که مهاجرت این قشر مولد باعث کاهش تولید و مشکلات اقتصادی  می گردد.


حجت الاسلام الهی نیا در ادامه گفت: امور عشایر باید جهت رفاه عشایر اقداماتی از قبیل برنامه ریزی و انجام اقدامات و هماهنگی های لازم جهت تامین نهادهای دامی افزایش تولید و حمایت صنایع وابسته به دامپروری با مشارکت و همکاری نهادهای ذیربط و تامین امنیت لازم برای دامپروران و اقدامات جدی در جهت جلوگیری از حمله حیوانات وحشی به دامها انجام دهد .

امام جمعه موقت لنده در پایان گفت: تامین آب شرب عشایر کوه سیاه فعالیتهای آموزشی و بهداشتی در مناطق تجمعی عشایر از نیازهای عشایر می باشد که لازم است اداره امور عشایر در این زمینه همکاری نماید.


در ادامه این نشست "فضل الله آذرفرد"مدیرکل امور عشایر استان با تقدیر از همکاری امام جمعه موقت لنده با اداره امور عشایر گفت: با توجه به جنگ تمام عیار دشمن بر علیه کشور ما و نقش مهم تولید و اینکه عشایر سربازان بی ادعا در این عرصه هستند انتظار ما این است که در تریبونهای مختلف از جمله نماز جمعه  جهت احقاق حق عشایر همکاری لازم را بعمل آورید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: