« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۰۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳
هشدار:
رییس پلیس راهور شهرستان بهمئی خطاب به رانندگان با سرعت غیرمجاز گفت: با رانندگان خاطی به شدت برخورد می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سروان علی‌نقی فخرایی‌منش اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی شهرستان بهمئی در راستای وظایف ذاتی خود و بر اساس مصوبات شورای ستاد مقابله با ویروس کرونا از همان ابتدای طرح نوروزی ( ۱۳۹۹/۱۲/۲۸) در حوزه  درون شهری از ورود خودروها با پلاک های غیر بومی  که از شهرستان های همجوار در وضعیت قرمز و نارنجی هستند جلوگیری می نماید و تا اطلاع بعدی و تصمیم گیری مجدد ستاد مبازه با کرونا ویروس هم ادامه دارد.


رییس پلیس راهور شهرستان بهمئی افزود : به رانندگان عزیز توصیه می شود در جهت پیشگری از تخلفات و تصادفات که اخیرا حول چندین موضوع از جمله: سرعت و سبقت غیرمجاز ، عدم توجه به جلو و رانندگی در حالت  خستگی و خواب آلودگی و سایر تخلفات حادثه ساز متمرکز شده است، رعایت کنند، در غیر این صورت پلیس به شدت با رانندگان خاطی برخورد و آن ها را اعمال قانون می کند.

فخرایی منش در پایان گفت: با توجه به دستورات مقامات استانی و کشوری و مصوبات ستاد ملی کرونا  وسایل نقلیه غیر بومی که بخواهند وارد شهرستان بهمئی شوند برابر قانون و مقررات با جریمه 1میلیون تومان و 500 هزار تومان رو به رو خواهند شد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین