« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
آوای رودکوف؛
جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان لنده با حضور فرماندار برگزار گردید.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛فرماندار لنده در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان گفت : تامین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالاها،نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهمترین وظائف ستاد تنظیم بازار است که این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می گیرد.


تورج رزمجو اظهار داشت: لازم است مصوبات جلسات کارگروه تنظیم بازارتا کسب نتیجه توسط اعضاء با تلاش و جدیت و به دقت پیگیری شود همچنین گشت های مشترک برای مقابله با هر گونه کم فروشی ، گرانفروشی ، تخلفات صنفی توسط ادارات ذیربط انجام شود تا در این راستا کیفیت اجناس ، کمیت و کنترل قیمت ها مورد بررسی قرار گیرد.


فرماندار لنده با تقدیر از پیگیریها و تلاشهای کارشناس اداره صمت در این شهرستان از مدیران و مسولان خواست تا  نسبت به امور مردم و مشكلات آنها بي تفاوت نباشند و وقت بیشتری را برای خدمت به مردم وقف نمایند.


وي ضمن تاكيد بر استمرار نشست هاي ستاد تنظیم بازار در سطح شهرستان از دبیر ستاد و سایر اعضاء خواست تا  نسبت به برگزاري اين ستاد همت بيشتري كرده و سعي در برگزاري حداقل يك جلسه در ماه را داشته باشند.


پیش از سخنان فرماندار لنده کارشناس اداره صمت در شهرستان لنده ؛ ضمن ارائه  گزارشی  از وضعیت قیمت بازار از روند جذب و توزیع اقلام اساسی خبر داد و گفت : هماهنگی های لازم در خصوص جذب و توزیع اقلام تنظیم بازار ازجمله شکر ،روغن ؛مرغ و سیمان صورت گرفته و طی این مدت با همکاری فرماندار محترم سهمیه اقلام مورد نیاز که قبلا از طریق دهدشت تامین می شد مستقیما از طریق مرکز استان تامین می گردد.


یاسین علویان از 525 مورد بازرسی از بازار طی جند ماه اخیر خبر داد و گفت:در 42 مورد از بازرسی های بعمل آمده گزارش تخلف شده است.

وی همچنین از 24 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی ؛لبنیانی و کارخانه های سنگ شکن و پیش بینی سهمیه آرد برای مجتمع نان لنده و همچنین افزایش سهمیه شکر برای شیرینی فروشیهای شهرستان و ادامه گشت های مشترک و معرفی پنج واحد متخلف به تعزیرات خبر داد و گفت: توانستیم با همکاری فرماندار شهرستان 17 تن شکر را به شهرستان تزریق نماییم.


علویان همچنین گفت:قریب به 10 تن میوه شب عید را در سه مرحله و با قیمت و کیفیتی مطلوب وارد بازار نمودیم و برای قبل از ماه رمضان نیز برنامه هایی در دست اقدام داریم.

ایشان از همراهی و همکاری  نیروی انتظامی شهرستان لنده تقدیر و تشکر نمود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین