« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی شهرستان لنده خبر داد:
رئیس پلیس راهور شهرستان لنده افزود این محدودیت از تاریخ 19 فرودین سال جاری تا اطلاع ثانوی اجرا خواهد شد و .....
پایگاه خبری آوای رودکوف:سروان جمشید آبادی  عصر پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار آوای رودکوف گفت: بر اساس  مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا و تغییر وضعیت شهرستان از زرد به نارنجی  و با هدف جلوگیری از گسترش این بیماری منحوس، تردد شبانه کلیه وسائط نقلیه از ساعت 22 لغایت سه صبح  ممنوع می باشد و رانندگان وسائط نقلیه خاطی به مبلغ دو میلیون ریال جریمه خواهند شد.

رئیس پلیس راهور شهرستان لنده افزود این محدودیت از تاریخ 19 فرودین سال جاری تا اطلاع ثانوی از طریق گشت شبانه پلیس راهور و پرسنل فرماندهی انتظامی شهرستان و همچنین دوربین های نظارتی سطح شهر اجرا و کنترل خواهد شد.

وی اظهار داشت:حودروهای نظامی و انتظامی، امدادی، درمانی، خدماتی، حمل کالاها و مواد اساسی مشمول اعمال ممنوعیت های تعیین شده نمی‌شوند.

سروان آبادی از کلیه رانندگان وسائط نقلیه خواست تا به توصیه‌های ستاد پیشگیری از کرونا مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه نمایند؛ در خانه بمانند  و پلیس را در انجام مأموریت‌های محوله یاری رسانند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین