« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد:
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 240 پرس غذای گرم به همت خیران نیکوکار، پخت و بین نیازمندان استان توزیع شده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از آشپرخانه مهدوی مدرسه توحیدی یاسوج، گفت: این نهاد در در دومین سال پیاپی به‌منظور پخت و توزیع غذای گرم بین نیازمندان، آشپرخانه های مهدوی را راه‌اندازی کرده است.

وی بابیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان، 35 آشپزخانه طرح اطعام مهدوی در کهگیلویه و بویراحمد در حال پخت‌ و پز غذای گرم و توزیع بین نیازمندان استان است، افزود: در این خصوص تاکنون، در این آشپزخانه‌ها، 240 هزار پرس غذای گرم به همت خیران و مردم نیکوکار پخت و بین خانواده‌های مددجویان و نیازمندان آسیب‌دیده از ویروس کرونا توزیع‌شده است.


مبشری به توزیع بسته‌های غذایی بین خانواده نیازمندان در ماه مبارک رمضان اشاره و تصریح کرد: از ابتدای این ماه مبارک تاکنون 23 هزار بسته غذایی بین نیازمندان در استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به مشارکت خیران و نیکوکاران در برنامه‌های این نهاد برای کمک به نیازمندان اشاره و بیان کرد: هم در بحث توزیع غذای گرم و هم جیره خشک غذایی تاکنون به همت خیران، 12 میلیارد تومان هزینه شده است.

مبشری خاطرنشان کرد: مردم نیک‌اندیش و خداجوی استان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان تحویل دهند و یا از طریق شماره کارت  شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ نزد صندوق امداد ولایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و کد دستوری  #۱۰۷۴۸۸۷۷* کمک‌های نقدی خود را به نیازمندان کمیته امداد اهداء کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: