« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱
حجت الاسلام الهی نیا در خطبه های نماز عید سعید فطر لنده عنوان کرد:
خوب است مومنین اراده کنند و همین حال و هوای رمضان را به رمضان سال بعد وصل کنند و حالات خود را حفظ نمایند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حجت الاسلام سید محمود الهی نیا در خطبه های نماز عید سعید فطر شهرستان لنده  گفت:هسته اصلی ومنشا پیدایش تقوی ایمان به خداست و وقتی ایمان به خدا پیدا شد ترس از کیفر گناه و میل به رستگاری به دنبال آن خواهد آمد.

وی افزود: گناهان و درگیری ها در جامعه اسلامی کمتر است و قطعا دین در این زمینه اثر گذار هست و اگر مومن اراده بکند و همین حال و هوای رمضان را به رمضان سال بعد وصل کند و حالات خود را حفظ کند خیلی خوب است نه اینکه همش روزه باشد بلکه دعا توسل نماز اول وقت  انسان را در صراط مستقیم حفظ می کند.

الهی نیا در خطبه دوم به جنایت چند روز پیش آمریکائی ها در افغانستان اشاره داشت و گفت: کار آمریکا و صهیونیسم کودک کشی و مظلوم کشی است و دختران دانش آموز افغانستانی را به خاک و خون کشید و روز به روز ماهیت آنان برای بشریت روشن تر می شود.

خطیب خطبه های نماز عید فطر افزود: آمریکائی ها هر کجا که قدم می گذارند جز خیانت و خباثت از خود به جای نمی گذارند و رژیم غاصب صهیونیستی هم همین کشتارها را در غزه انجام می دهد و ما به عنوان امت اسلامی وظیفه داریم طبق آموزه ای دینی با این مردم همدردی کنیم و هر جا که نیاز باشد حمایت کنیم.

حجت الاسلام الهی نیا در ادامه به انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراها اشاره داشت و گفت: حضور حداکثری و مشارکت مردمی باعث آبرو برای نظام خواهد شد و این مهم در زمان حیات امام خمینی ره و بعد از آن در کلام رهبری بارها سفارش شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لنده تاکید کرد: مساله انتخابات آنقدر مهم است که دشمنان نظام تبلیغ و شبهه افکنی می کنند و تلاش می کند مردم را از آینده نظام ناامید کنند و باید هر جا که دشمن ورود پیدا کرد حساس شویم.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر حضور پرشور که که مهم  است مهم تر از آن انتخاب اصلح می باشد کسی که دلسوز مردم ؛شجاع و وفادار به انقلاب  باشد و وفادار به خون پاک هزاران شهیدی باشد که پای این انقلاب و نظام ریخته شده است.

حجت الاسلام الهی نیا گفت: کسی که مسئولیت سنگین رئیس جمهوری را می خواهد به عهده بگیرد باید دشمن شناس و دشمن ستیز باشد و با دشمن همنوا و همزبان نشود .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تکلیف انسان این است که برای حضور خود در انتخابات تحقیق کند فکر کند و بهترین را انتخاب کند چراکه نتیجه این انتخاب به خود او برمی گردد و اگر نتوانست اصلح را انخاب بکند از افراد معتقد و خداترس بپرسد چراکه هر رای به نظام تیری به قلب رژیم کودک کش و خیانتکار آمریکا و اسرائیل خواهد بود.

وی افزود: جنایات داعش در سوریه و عراق حتی به ذهن انسان خطور نمی کند و برای پی بردن به ماهیت بیشترداعش و جنایان آنها مطالعه و  گوش دادن به صحبت های سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی کافی است .

حجت الاسلام الهی نیا در ادامه گفت: هنوز هم هستند کسانی که عقیده دارند رابطه با آمریکا آرامش بخش است و اگر ورود آنها و دست پروده خودشان داعش را  به سوریه و دیگر جاها را به دقت بررسی کنند به طوری که زنان و مردان را جدا می کردند  سر می بریدند و در قفس زندانی می کردند هرگز به چنین امیدهای واهی دل نمی بستند .

خطیب خطبه های نماز عید فطر در پایان با بیان اینکه تمامی مسئولان و دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات می بایست دو خواسته مهم مقام معظم رهبری یعنی تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح را مدنظر داشته باشند. گفت: امیدوارم در امتحان پیش رو فرد  اصلح انتخاب شود زیرا این انتخاب برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم ولایت مدار ایران اسلامی در برهه کنونی از اهمیت والایی برخوردار است.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین