« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۳۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳
پایگاه خبری آوای رودکوف:عصر امروز دومین ستاد انتخاباتی حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی با حضور حجت الاسلام اندرزیان؛حجت الاسلام سپهر  و جمعی از اقشار مختلف مردم در شهرستان لنده افتتاح شد.


حجت الاسلام سپهر :انتخابات موجب استمرار اقتدار نظام  است

درابتدای این مراسم حجت الاسلام سپهر با تسلیت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و گرامیداشت قیام پانزدهم خرداد  گفت حضور در انتخابات به عنوان یک عمل صالح است که همه ما برای تعالی بخشیدن به آن باید با مشارکت حداکثری خویش سهیم باشیم.

مشاور استاندار خوزستان تصریح کرد: گام دوم انقلاب برای ریل گذاری انقلابی نوین در عصر حاضر و انتخابات استمرار نظام جمهوری اسلامی در این شرایط حساس کنونی است.

وی تاکیدکرد: خانواده های شهدا و ایثارگران به عنوان طوبی لکم هستند که باید شان و جایگاه آنان به درستی دیده شود چرا که خطاب به خانواده های شهدا باید با اکرام و احترام باشد.

حجت الاسلام سپهر گفت: آهنگ خدمتگذاری و فساد ستیزی از شاخصه های آیت الله ریسی است که امروز به یک آهنگ اشتغال و حرکت به سمت تولید است.


حجت الاسلام اندرزیان:فساد ستیزی  آیت الله ریسی در قوه قضاییه امید به عدالت را احیاء کرد

 در ادامه حجت الاسلام اندرزیان طی سخنانی با گرامیداشت یاد امام و شهدای ۱۵ خرداد گفت:هر جا وحدت است بهترین معروف است و هرجا اختلاف هست بدترین منکر هست و بوی جهنم می دهد و  انقلابی اهل وحدت است .

وی با بیان اینکه حصرت امام اصل انقلاب را فریضه دینی دانست اظهار داشت:به فضای مجازی اکتفا نکنید این گوشیها را کنار بگذارید و دنبال جذب آراء برای حضرت ایت الله رئیسی باشید.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: همانطور که حضرت آیت الله رئیسی بصورت مستقل به صحنه انتخابات آمده است ماها هم باید وابستگی به این حزب و گروهها نداشته باشیم و گوشمان به دهن رهبر انقلاب باشد.

حجت الاسلام اندرزیان تصریح کرد :اگر این برنامه ای که دنبال می کنیم  محقق نشود باید خون دل بخوریم همانطور که این هشت سال خون دل خوردیم.

اندرزیان گفت: مسولان باید متصل به خداوند و اهل خدمت و کار جهادی باشند تا مشکلات عدیده امروزی مرتفع گردد.

وی افزود: فساد ستیزی امروز آیت الله ریسی در قوه قضاییه و مجریه باعث شد در دوسال گذشته امید مردم به اجرای عدالت دو چندان شود.


بیشتر بخوانید:
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
0
0
کی رئیس ستاد هست
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: