« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
انتخابات 1400؛
مناظره ها دیروز روشن کرد که چه کسانی فقط ادعا دارن و کارشان به حاشیه بردن است و چه کسانی مرد عمل و میدان بوده اند .
پایگاه خبری آوای رودکوف-امیررضا دلشاد:مناظره ها دیروز روشن کرد که چه کسانی فقط ادعا دارن و کارشان به حاشیه بردن است و چه کسانی مرد عمل و میدان بوده اند .


بنظر می رسد آقاى دكتر همتى در این مناظره قصد عوام فریبی داشته که به نوعی مثلا مردم دلشان برایش بسوزد. چهارسال ریاست بانک مرکزی بر عهده ایشان بود که جا داشت حاج اقای رییسی از ایشان سوال کند که چرا این وضعیت نقدینگی است؟ چرا این وضعیت ارزش پولی ملی است؟

چرا بانک های زیر نظر ایشان کارخانه ها را بستند به بهانه های بدهی و خصوصی سازی و اینکه جناب همتی شعبده بازی دیگ بسه جوابگوی عملکردتان باشید.

همه ما می دانیم که ایت الله رئیسی جور شما مسئولان تنبل را نیز کشید و علاوه بر وظیفه های خود وظیفه شمارا نیز انجام داد. و این مظلوم نمایی هاو بازیگری شما توی جشنواره فیلم سیمرغ مشتری دارد.

از قبل نیز مشخص بود که شما و آقای مهرعلی زاده بدون برنامه هستید و تنها برنامه شما تخریب حاج اقای رئیسی بوده است..بله اگه بقیه کاندید ها پوششی هستند شما کاندیدای .... هستید.

شما نماینده دولتی هستید که حتی توانایی تامین پوشک بچه ها را ندارد، حالابه جای عذرخواهی طلبکار شده اید.  بله شما درست میگویید اقای روحانی بینش اقتصادی ندارند اگه بینش اقتصادی داشتند شما را رییس بانک مرکزی نمیگذاشتند.

امیدوارم در مناظرات بعد از برنامه های خود بگویید نه عوام فریبی و زدن تهمت های ناروا؛ و گرنه ما هم مجبور میشویم بقیه واقعیات را در رسانه ها به مردم بگوییم تا مشخص شود چه کسی مانع پیشرفت این مردم است.


"امیررضا دلشاد_کهگیلویه و بویراحمد  ۱۴٠٠/۳/۱۶"
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین