« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۸
کهگیلویه و بویراحمد؛
شمار مبتلایان به بیماری کرونا درکهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار مبتلایان به کرونا ویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد به ۱۶۲ نفر خبر داد.

پرویز یزدان پناه گفت: هم اکنون ۱۶۲ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونا بستری هستند، که از این تعداد ۶۵ نفر مبتلای قطعی به کرونا بوده و ۱۰ نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

دکتر یزدان پناه اضافه: از مجموع مبتلایان به کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۴۸ هزار و ۹۸۷ نفر بهبود یافته اند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد نداشتیم افزود: مجموع فوت شدگان بیماران کرونایی در کهگلویه و بویراحمد از ابتدا تاکنون ۶۹۰ نفر است.

یزدان پناه ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۹ pcr انجام شده که ۲۰ درصد موارد مثبت بودند ، که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، دنا، لنده و گچساران بوده است.

وی گفت: از مجموع ۲۲۰ تست رپید دریافت شده در استان ۱۱ درصد مثبت بوده که بیشترین موارد مربوط به شهرستان‌های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مردم استان خواست ضمن شرکت پرشور در انتخابات دستور العمل‌های بهداشتی را رعایت کرده تا شاهد موج جدید کرونا در استان نباشیم.


 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: