« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۴
انتخابات 1400؛
لیست ۱۱ نفره نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر یاسوج مورد حمایت مجمع فرهیختکان استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ لیست ۱۱ نفره نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر یاسوج مورد حمایت مجمع فرهیختگان استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد.

مجمع فرهیختکان استان کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه ای نوشت:

به حول و قوه الهی، به کمک فرهیختگان عزیز در حال طی کردن یک مسیر، یک رویکرد و یک راهکار نو،در جهت برون رفت از مشکلات،  معضلات استان و بخصوص شهر یاسوج و همچنین جهت مقابله با طایفه گرایی و حرکت به سمت تخصص گرایی هستیم.

از همه فرهیختگان عزیز  تشکر می کنیم که این مدت در کنار هم  بودیم  و وقت خود را در اختیار مجمع فرهیختگان استان قرار دادید. در آغاز، زمان زیادی صرف شد. جلسات  زیاد پرسش و پاسخ با حدود ۴۰ نفر از کاندیدها انجام گرفت و خوشبختانه یک شناخت نسبی از کاندیدها بوجود آمد، و نهایتا  ۲۳خرداد ماه ۱۴۰۰، پروسه رای گیری  در یک فرایند کاملاً شفاف انجام گرفت( ریز آرا برای همه کاندیداها در اختیار عزیزان قرار میگیرد).

 می توان گفت فرهیختگان گرامی بر طبق معیار های جوانگرایی، تخصص و میزان آمادگی کاندیدها در جلسات پرسش و پاسخ( مصاحبه تخصصی با موضوع مدیریت شهری) رای خود را به کاندیدها اعلام کردند.

 نتیجه رای گیری مجموعه فرهیختگان استان جهت انتخابات دوره ششم شورای اسلامی شهر یاسوج  به شرح زیر است.


 به دلیل این که شائبه ایجاد نشود و عزیزان نسبت به مجمع فرهیختگان استان که با شعار اصلی نهادینه کردن فرهنگ مطالبه گری و پرسش گری شروع به فعالیت کرده است، اعتماد بیشتری داشته باشند نتیجه رای گیری  بصورت ریز  برای فرهیختگان در مجمع اعلام خواهد شد.

 لازم به ذکر است،ملاک برای انتخاب کاندیدها حضور در جلسات پرسش و پاسخ( مصاحبه تخصصی با موضوع مدیریت شهری ) درمجمع فرهیختگان  بوده است.

 به هر حال یک پروسه نفسگیر به پایان رسید. البته این گام اول برای مجمع فرهیختگان استان بوده است ، بعد از اعلام لیست منتخب مجمع با کاندیدها نشستی خواهیم داشت، و اهداف و مرامنامه مجمع را به عزیزان خواهیم گفت. بنادبه درخواست اعضای مجمع فرهیختگان استان از لیست منتخب خواهیم خواست که به دنبال تشکیل لیست اقلیت و اکثریت در شورا شهر نباشند و هرگز بر سر منافع شخصی از جمله ریاست شورا و کمیسیون های مختلف اصرار نداشته و ملاک برای اعضای شورا، منافع مردم باشد. نکته مهمتر این است که در انتخاب شهردار، برنامه ها و اهدافی که برای پیشبرد شهر خواهند داشت به صورت منظم با مجمع هماهنگ باشند و نظرات تخصصی مجمع فرهیختگان استان برای بهبود مدیریت شهری  نقشه راه این عزیزان باشد و ان‌شاءالله پروسه انتخاب شهردار را به کمک مجمع فرهیختگان استان به سرانجام خواهند رساند.

بعد از انتخابات ۲۸ خرداد ماه مجمع فرهیختگان استان میزبان مدیران استانی خواهد بود تا ضمن نهادینه کردن فرهنگ مطالبه گری و پرسش گری، شاید بتواند استان کهگیلویه و بویراحمد را به جایگاه واقعی خود در همه زمینه های توسعه برساند.



اسامی کاندیداهای منتخب:
۱. هدایت اکبری
۲.عنایت بهرامی
۳.داود دهقان
۴.کیوان آشنا
۵.بهنام عباس نژاد
۶.مهدی بهمنی
۷.غلامحسین هادی نژاد
 ۸.علیرضا افشون
۹.حمید کرمی
۱۰.رضا صفری
۱۱.محسن تیر بند

من الله توفیق
باتشکر مجمع فرهیختگان استان کهگیلویه و بویراحمد


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: