« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
درگفتگوی آوای رودکوف با عضو هیات علمی دانشکده الهیات و علوم اسلامی دانشگاه تبریز مطرح شد:
عضو هیات علمی دانشکده الهیات و علوم اسلامی دانشگاه تبریز گفت: این انقلاب بر مردم بناشده است و هیچ پشتیبانی بغیر از مردم ندارد مردم پای این انقلاب ایستاده اند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛عمران عباسپور، عضو هیات علمی دانشکده الهیات و علوم اسلامی دانشگاه تبریز، در گفت‌وگو با آوای رودکوف، اظهارکرد: مردم باید خودشان به میدان بیایند و مسیر را به درستی بشناسند و فردی را انتخاب نمایند که برنامه های عبور از گردنه ها را داشته باشد.

وی، افزود: این انقلاب بر مردم بناشده است و هیچ پشتیبانی بغیر از مردم ندارد. مردم پای این انقلاب ایستاده اند.

وی، بااستناد به آیه 11 سوره رعد(لَهُ مُعَقِّبَاتٌ مِنْ بَيْنِ يَدَيْهِ وَمِنْ خَلْفِهِ يَحْفَظُونَهُ مِنْ أَمْرِ اللَّهِ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَا يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّىٰ يُغَيِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ ۗ وَإِذَا أَرَادَ اللَّهُ بِقَوْمٍ سُوءًا فَلَا مَرَدَّ لَهُ ۚ وَمَا لَهُمْ مِنْ دُونِهِ مِنْ وَالٍ) بیان کرد: دراین آیه می خوانیم: براى او فرشتگانى است كه پى در پى او را به فرمان خدا از پيش رو و از پشت سرش پاسدارى مى‌كنند. درحقيقت، خدا حال قومى را تغيير نمى‌دهد تا آنان حال خود را تغيير دهند و چون خدا براى قومى آسيبى بخواهد، هيچ برگشتى براى آن نيست و غير از او حمايتگرى براى آنان نخواهد بود.

عضو هیات علمی دانشکده الهیات و علوم اسلامی دانشگاه تبریز، از پیامدهای انتخاب نادرست گفت و ادامه داد: برخی می خواهند با رأی ندادن حرف های خودشان را اعلام کنند ولی باید بدانیم که خیانت افراد به معنای ناکارامدی نظام نیست. اگر انتخاب های نامطمئنی داشتیم این انتخاب ها ما را در این شرایط حاضر رسانده است.

وی، افزود: احزاب فقط به فکر موقعیت و جایگاه خود هستند.

عباسپور، گفت: این نظام به افرادی نیاز دارد که درست برنامه ریزی کنند و بدرستی برنامه ها را پیگیری نمایند.

این استاددانشگاه تبریز، ضمن بازگو نمودن خواسته های مردم در انتخابات یادآورشد: گذشته انتخابات باید درس عبرتی برای حاضران در انتخابات باشد! مشکلات مردم با این بداخلاقی ها برطرف نمی شود.

رأی گرفتن نهایت مسیر نیست! پس از گرفتن رأی تازه مسیر شروع می شود!

مردم از مسئولان و نامزدهای انتخاباتی کارنامه و برنامه می خواهند.

عباسپور، مردم را دار و ندار این انقلاب دانست و تاکیدکرد: دارو ندار این انقلاب مردم هستند. اگر مردم عقب بکشند و پشتیبانی نکنند، اهداف انقلاب به نتیجه نخواهدرسید.

گفتگو: امیرمسعود طایفه سلطانخانی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین