« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۲
راضیه آرچین:
رای دادن یعنی سرنوشت! یعنی تمام دغدغه های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی خود را در یک روز به نام ۲۸ خرداد به صندوق انداختن و سالها به انتظار به اجابت رسیدن این دغدغه‌ها نشستن.
پایگاه خبری آوای رودکوف-راضیه ارچین:امروز ایران اسلامی از موقعیتی بسیار حسّاس برخوردار است، می‌گوییم حسّاس چرا که مسئله تعیین سرنوشت کشور را در پیش رو داریم، خداوند انسان ها را با قوه عقل و اختیار خلق کرده، که با این قوه فاهمه بتواند با اختیار خویش در سرنوشت خود تاثیر‌گذار باشد.

 رای دادن یعنی سرنوشت! یعنی تمام دغدغه های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی خود را در یک روز به نام ۲۸ خرداد به صندوق انداختن و سالها به انتظار به اجابت رسیدن این دغدغه‌ها نشستن.

 آنچه مهم است این که همه ما باید با آگاهی و با بصیرت در این امر مهم شرکت نماییم چرا که به فرموده مقام معظم رهبری میزان مشارکت مردم ارتباطی با این اسم و آن اسم ندارد بلکه مردم به دنبال فردی هستند که دارای مدیریت، اراده قوی و کارآمدی بالا برای حل مشکلات کشور باشد.

 به گفته مقام عظمای ولایت(حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)) دشمنان ۴۲ سال است که علیه انتخابات می کوشند، دشمنان در این ۴۲ سال با کار تبلیغاتی قبل از انتخابات می گویند، مردم شرکت نخواهند کرد و بعد از مشارکت مردم در انتخابات می گویند انتخابات مهندسی شده بوده و در مورد فرد انتخاب شده به عنوان رئیس جمهور می گویند او اختیاری ندارد.

 اما همه ما فردا برای صیانت از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی  به پای صندوق‌های رای خواهیم رفت و آنچه دشمن اندیشیده بود را با انگشت های آغشته به جوهرِخود رسوا خواهیم کرد.

  پس همه به حول و قوه الهی در این رویداد سرنوشت‌ساز شرکت خواهیم کرد و همه مشکلات معیشتی مردم را با انتخاب فردی قوی و قدرتمند حل خواهیم کرد. ان شاءالله

این جانب راضیه آرچین به عنوان عضو کوچکی از اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد مردم ولایتمدار استان را برای حضور با شکوه در انتخابات که همیشه حماسه ها آفریدند دعوت می کنم.

وعده دیدار ما جمعه حماسه آفرین ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ .

والسلام علیکم ورحمةالله وبرکاته
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: