« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹
فرماندار گچساران خبر داد:
فرماندار گچساران گفت: سید ناصر حسینی پور در یازدهمین دوره انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی، با کسب بیشترین آرای ماخوذه به عنوان نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت راهی خانه ملت در بهارستان شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از ایرنا، علیرضا اتابک اظهار داشت: از مجموع ۶۰ هزار و ۱۵۶ رای صحیح در این حوزه انتخابیه سید ناصر حسینی پور۲۵ هزارو ۱۲۳ رای کسب کرد.

فرماندار گچساران بیان کرد: بیش از ۵۰ درصد از واجدان شرایط این شهرستان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس یازدهم و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان شرکت کردند.

اتابک تصریح کرد: ۲۱داوطلب برای تکیه زدن بر کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت نام‌نویسی کردند که ١۶ نفر از داوطلبان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و پنج نفر دارای مدرک دکترا بودند.

وی اظهار داشت: به دنبال بررسی صلاحیت ها در هیات اجرایی و نظارت و رد صلاحیت و انصراف شماری از داوطلبان میان دوره ای مجلس در نهایت هفت داوطلب در حوزه انتخابیه گچساران و باشت برای تصدی یک کرسی مجلس در ۲۸ خرداد سالجاری به رقابت پرداختند.

منتخب مردم شهرستان های گچساران و باشت در انتخابات مجلس یازدهم اعتبارنامه اش در مجلس شورای اسلامی رد شده بود.

در انتخابات هشتم اسفند پارسال غلامرضا تاجگردون با کسب ۳۸هزار و ۴۲۲ رای از مجموع ۷۶ هزار و ۵۲۸ رای صحیح ماخوذه به عنوان منتخب مردم به مجلس یازدهم راه پیدا کرده بود.

مدینه صابری/خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: