« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵
در اولین روز از هفته قوه قضائیه انجام گرفت:
همزمان با نخستین روز از هفته قوه قضائیه مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهیدان لنده روز سه شنبه برگزار شد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:همزمان با نخستین روز از هفته قوه قضائیه  مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهیدان لنده روز سه شنبه برگزار شد.


مسئولیت ها یک امانت و فرصتی برای خدمت به مردم است

رئیس دادگستری شهرستان لنده  در اين مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قوه قضائیه به ویژه آیت الله شهید دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش باوفايش برگزاری این مراسم را تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا دانست و بیان کرد: ما هر آنچه را داریم از برکت خون شهدایی است که از جان و مال خود برای عزت ایران اسلامی گذاشتند و نباید رشادت ها و ایثارگری آنها را فراموش کنیم.

ایرج علیبازی  امنیت، اقتدار، آرامش و آسایش امروز جامعه را نتیجه رشادت های شهیدان دانست و افزود: پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب و ایثارگری‌های شهدا وظیفه‌ای همگانی است که باید حفظ این ارزش‌ها به نسل‌های آینده منتقل شود.

وی با بیان اینکه مسئولیت ها یک امانت و فرصتی برای خدمت به مردم است اظهار داشت:حق‌الناس ظلم آشکار به خدا و مردم است و کم‌کاری یکی از نمونه‌های بارز حق‌الناس به شمار می رود.


در نظام جمهوری اسلامی بنا بر این بود که مسئولین خادم و نوکر مردم باشند

در ادامه حجت الاسلام سید محمود الهی نیا طی سخنانی با تبریک هفته قوه قضائیه و تسلیت به مناسبت سالروز شهادت ایت الله بهشتی و 72 تن از یارانش گفت:دستگاه قضا در این چند سال اخیر به لطف خدا آبروداری کرد و خوش درخشید و کام مردم را شیرین کرد و مایه خیر و برکت شد که نتیجه اش را هم دیدیم .

حجت الاسلام الهی نیا گفت: آزمون بزرگی را با همه موانع سر راه پشت سر گذاشتیم و به رئیس جمهور منتخب تبریک می گوییم و امیدواریم همانطوری که در قوه قضائیه خوش درخشید در این پست مهم و حساس هم بتواند امید را  به مردم برگرداند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده خاطرنشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی بنا بر این بود که مسئولین خادم مردم باشند به عبارت ساده تر نوکر مردم باشند این امر باید در عمل انجام شود و در فرهنگ مسئولین جا بیفتد و در مقابل ارباب رجوع و مردم از جای خود بلند شود و نهایت احترام و اخلاق را داشته باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده گفت: امروز در این مکان گرد آمدیم که با شهدایی که هدفشان خدمت به مردم بود تجدید میثاق کنیم که برای رسیدن به جایگاه خدمت به مردم جان شیرین خود را از دست دادند و امیدواریم خدمت به مردم سرلوحه کار همه مسئولین باشد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: