« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹
ظهر امروز انجام گرفت؛
در سالروز شهادت شهید بهشتی و هفتاد و دو تن از یارانشان جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران لنده با رئیس دادگستری این شهرستان دیدار کردند .
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در سالروز شهادت شهید بهشتی و هفتاد و دو تن از یارانشان جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران لنده با رئیس دادگستری این شهرستان دیدار کردند .


رئیس دادگستری شهرستان لنده در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی وی را الگویی تمام عیار برای قضات ، دستگاه قضایی و همه کارکنان و کارمندان این نهاد و دیگر ارگانهای انقلاب دانست و گفت شهید بهشتی متعلق به همه ملت بود .

ایرج علیبازی با اشاره به جایگاه رفیع رسانه ها در امر اطلاع رسانی اظهار داشت:جهان رسانه و خبر، میدانی پررنج است که اصحابش را خود برمی‌گزیند و خبرنگاران وجدان های بیدار جامعه و تصویرگران زمانه خویش اند ؛ همواره در جامعه می درخشند و سلامت و اعتلای فکری جامعه را پرتو افکنی می کنند آنها هم می توانند نقش مثبتی را در جامعه ایفا کنند و هم می توانند نقش منفی و مخرب.

وی با بیان اینکه  لازمه خبرنگاری، داشتن علم و دانش، تجربه و جسارت است تا در کنار آن با سرعت، دقت و صحت به عنوان سه اصل مهم کار خبری بتواند موفق عمل کند  افزود:رسانه ها با اطلاع رساني و آگاهي بخشي به جامعه و نقد منصافه و سازنده به روند توسعه مناطق كمك می كنند.

رئیس دادگستری شهرستان لنده در ادامه به ارائه آمارهایی مقایسه ای پرونده های ورودی به این اداره نسبت با مدت مشابه سال قبل پرداخت و عنوان کرد: خوشبختانه در برخی حوزه ها و جرائم شاهد کاهش پرونده بوده ایم.

علیبازی در پاسخ به سوالی پیرامون بحث زمین خواری در شهرستان لنده گفت: در این خصوص کارگروهی تشکیل گردیده ؛ واگذاری های سنوات گذشته را بررسی و چنانچه حقی تضییع شده باشد قطعا و بدون هرگونه ملاحظه ای برخورد جدی خواهیم نمود.


در ادامه رئیس انجمن خبرنگاران شهرستان لنده طی سخنانی گفت:هفته قوه قضائیه، فرصت ارزشمندی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید مظلوم، حضرت آیت الله دکتر بهشتی، معمارِ دستگاه قضا و گرامیداشت یاد و نامِ شهدای گرانقدر هفتم تیر و تقدیر از خدمات دستگاه محترم قضایی است.

فتاح بدری ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارزشمند دستگاه قضایی شهرستان لنده اظهار داشت:به‌لطف خدا ، مسولین دادگستری شهرستان نسبت به حقوق مردم و اصلاح ذات البین و تلاش در راستای ایجاد صلح و سازش حساسیت خاصی داشته و این حساسیت ریشه در دادخواهی و حق‌طلبی آنان دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: