« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا استان کهگیلویه و بویراحمد؛ اسفندیار برخه مدیرعامل شرکت آبفا بمناسبت فرارسیدن سالروز ولادت سراسر خیر و برکت پیامبر اکرم(ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) پیامی صادر کردند .


در این پیام که به مناسبت ولادت پیام آور وحی؛ حضرت  محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) منتشر گردیده آمده است:

ماه ربیع الاول یادآور میلاد آخرین رسول خدا، مبشر عدالت و وحدت و مروج مهربانی و نوع دوستی، رسول اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) است.

نامگذاری ۱۲ الی ۱۷ ربیع الاول به نام هفته وحدت که برخواسته از اندیشه بلند و تفکر آزاداندیشی و وحدت آفرین حضرت امام خمینی (ره) است، تجلی اتحاد و وحدت امت اسلام در برابر کفر و استکبار جهانی است.

اینجانب سالروز میلاد با سعادت پیامبر مهربانی ها؛ پیامبر اکرم (ص) و همچنین میلاد جامع علم و عمل و عبادت، پرچم دار ولایت علوى، حضرت امام جعفر صادق (ع) را خدمت کارکنان تلاشگر آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد و تمامی مردم ولایت مدار استان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
امید که در سایه تأسی به سیره نبوی و با بهره مندی از تعالیم ارزشمند دین مبین اسلام، شاهد تقویت وحدت و همدلی‌، سرافرازی مسلمانان و برقراری صلح و عدالت در جهان باشیم.

       اسفندیار برخه
 رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین