« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
یاداشت طنز به قلم وحید حاج سعیدی؛
حقیقت امر بعد از رونمایی از طرح «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» و اعلام مشوق های این طرح نظیر صدور کارت مادرانه، خودروی بدون قرعه کشی، بلیط نیم بهای موزه و استخر و ... خلق الله بلا نسبت در وضعیت پارادوکسیکال مانده اند که بچه دار بشوند یا نشوند؟!
پایگاه خبری آوای رودکوف-وحید حاج سعیدی:از صاحبان خرد و دانایی پنهان نیست از شما دوستان جان چه پنهان برای ما که به جز طنز نوشتن کار دیگری بلد نیستیم، پیدا کردن سوژه بسیار حیاتی و مهم است و اگر یک روز سوژه پیدا نکنیم دچار دمانس عروقی می شویم! اما خدا را شکر در طول چند ماه اخیر آنقدر سوژه روی سرمان هوار شده است که آنها را دست چین می کنیم و به هر سوژه ای نمی پردازیم! از استخدام عمله بنا به عنوان مدیر گرفته تا موج حرکت مردم به سمت تهران در صورت آگاهی از وجود کار در تهران و درمان معتادان به نقل از رئیس شورای شهر تهران! خلاصه کار جوری از خرک در رفته که ممکن است روز عقبی ما را بابت این همه کفران نعمت سین جین کنند!

شما همین پنیر های داخل قوطی ها را ملاحظه بفرمایید که به اندازه قالبی که زاغک کتاب چهارم ابتدایی به دهان گرفته بود رسیده اند، اما عضو هیأت مدیرۀ انجمن صنایع لبنی فرموده اند «کم فروشی در کار نیست. برخی پنیرها بر اثر پدیدۀ آب انداختگی کوچک میشوند!» مومن مگر پارچه کتان است که آب برود؟! ممکن است پنیر در اثر نفوذ آب حجیم تر شود یا در اثر مجاورت با هوا خشک و کم حجم شود ولی نشنیده بودیم، در قوطی پر از آب پنیر، آب برود! مگر اینکه آب برود و به صورت  خودنویس 150 میلیونی از جیب صاحب کارخانه و یا گوشی 100 میلیونی از کیف دختر صاحب کارخانه دربیاید. به هر حال از بین نمی رود بلکه مثل انرژی از حالتی به حالت دیگر تبدیل می شود!

بگذریم... حقیقت امر بعد از رونمایی از طرح «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» و اعلام مشوق های این طرح نظیر صدور کارت مادرانه، خودروی بدون قرعه کشی، بلیط نیم بهای موزه و استخر و ... خلق الله بلا نسبت در وضعیت پارادوکسیکال مانده اند که بچه دار بشوند یا نشوند؟!

از یک طرف با خودشان حساب و کتاب می کنند که تا بحال 27 بار در قرعه کشی خودرو ثبت نام کرده اند و برنده نشده اند؛ از طرف دیگر می بینند وزیر اعلام کرده طرح قرعه کشی خودرو برچیده خواهد شد. خلاصه مردم در بد آمپاسی گیر افتاده اند!  استخر نیم بها ... موزه نیم بها... خلاصه دو روز دیگر هم که ورود زنان به ورزشگاه آزاد شد، تماشای بازی فوتبال نیم بها با دو سه بچه روی کول و بغل ... حقیقتاً اغواکننده است!

فقط قابل توجه دوستان مشاور و عزیزانی که چندصد میلیون می گیرند و برای مدیران طرح های مادرانه می نویسند؛ در جریان باشید دولت اگر فقط هزینه پوشک نوزادان را تقبل کند، رشد نرخ فرزندآوری همین طوری ده پانزده درصد افزایش می کند. تقبل هزینه شیر خشک و البسه که جای خود دارد و ممکن است دوباره مجبور شویم، اعلام کنیم پیشگیری بهتر از درمان است! رویاهایتان ارغوانی ....


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: