« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹
با حضور سردار حسن حکمتیان؛
همایش تجلیل از خانواده های کارکنان تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد با حضور سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح در یاسوج برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج؛این همایش که امروز در سالن اجتماعات شهید ایزدپناه دانشگاه فرهنگیان یاسوج برگزار شد، و فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آیین ضمن خیر مقدم به حاضرین و گرامیداشت ولادت حضرت زینب (س) خطاب به خانواده های کارکنان تیپ ۴۸ گفت: همسران و فرزندان برومند شما امروز در مرزهای کشور و شمال غرب از ایران اسلامی حراست و پاسداری می کنند.


سردار  حسن حکمتیان به تشریح خدمات تیپ ۴۸ فتح و ماموریت های این یگان نظامی اشاره کرد و افزود: دشمن همواره در تلاش است تا با توطئه و نیرنگ به ایران اسلامی ضربه بزند اما پاسداران حریم ولایت با اقتدار کامل در برابر هجمه های دشمنان ایستادگی می کنند و اجازه نخواهند داد خدشه ای به امنیت و آرامش کشور وارد شود.


وی با اشاره به اینکه امروز دشمن با تغییر تاکتیک از جنگ سخت به جنگ نرم و هیبریدی روی آورده است بر لزوم آمادگی حداکثری نیروها و ارتقای توان رزمی و دفاعی در این عرصه تاکید کرد.


مسئول فرهنگی و خانواده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین به تشریح برخی از خدمات این سازمان پرداخت و گفت: سازمان فرهنگی و خانواده سپاه فتح در خیابان گلستان ۹ یاسوج واقع شده و آماده ارایه خدمات مختلف به خانواده های کارکنان سپاه است.


سرهنگ پاسدار سید منوچهر نورایی نسب افزود؛ این سازمان دربحث مسائل خانوادگی و مشاوره، مباحث دینی و قرآنی، حوزه ورزش، کلاس های آموزشی ویژه دانش آموزان و سایر بخش های فرهنگی خدمات رسانی می کند.


وی تهیه کلیپ های آموزشی اخلاقی از اساتید برتر کشور را از دیگر برنامه های فرهنگی و خانواده سپاه فتح برشمرد و گفت: سایت اینترنتی شمیم خانواده برای خانواده ها راه اندازی شده است و در کنار آن مجله آشنا نیز به صورت هر ۲ ماه یکبار منتشر و در اختیار رده های مختلف سپاه و بسیج قرار می گیرد.


اجرای نمایش طنز با حضور هنرمندان استان و مداحی توسط کربلایی مهدی حیدری و برگزاری مسابقه بین فرزندان خانواده‌های تیپ ۴۸ فتح از بخش های جذاب این مراسم بود .


در این آیین با اهدای لوح سپاس و جوایزی از خانواده‌های کارکنان تیپ ۴۸ فتح تجلیل شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: