« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲
عصر امروز انجام گرفت:
کانال سیل بند لنده که سالهاست به یک معضل بهداشتی تبدیل گردیده عصر امروز به همت شهرداری این شهر لایروبی گردیده است.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛در سالهای نه چندان دور برای انتقال آب‌های سطحی و جلوگیری از سیلاب در شمال شهر لنده مسئولان وقت اقدام به احداث سیل‌بند کرده‌اند که این سیل بند اکنون قوز بالا قوزی شد برای این شهر زیرا  انباشته ‌شدن فاضلاب باعث به وجود ‌آمدن لجن‌زار و در ادامه بوی تعفن و گلایه‌های مردم و تهدید بهداشت عمومی را به همراه داشته است.

این سیل بند از ابتدای اداره آب و فاضلاب شروع و تا محل پارکینگ نیروی انتظامی امتداد دارد که در طول مسیر منازل زیادی وجود دارد که متاسفانه زندگی بر مردم حاشیه آن را تلخ نموده است.

همانطور که اشاره شد ،تجمع  آب فاضلاب منازل حاشیه آن  ؛زباله ها و ریختن مصالح ساختمانی در این سیل بند باعث لجن زارشدن سیل بند و ایجاد نوعی بوی تعفن برای شهروندان نزدیک به آن شده است.

علاوه بر این در این کانال انواع حیوانات و حشرات موزی جمع می‌شوند که همین موضوع و بوی بد آن  سبب انتقال بیماری به شهروندان می‌شود.


اقدام امروز شهرداری لنده و شهردار جدید اگر چه یک مسکن کوتاه مدت و البته قابل تقدیر هست اما مردم انتظار دارند تا این کانال مثل کانال شهر سوق یا دهدشت مسقف گردد تا این معضل بهداشتی که سالهاست گریبان مردم را گرفته مرتفع گردد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: