« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لنده تشریح کرد؛
پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان لنده با صدور اطلاعیه‌ای با گرامیداشت فرارسیدن روز جهانی قدس که یادآور مظلومیت ملت ستمدیده فلسطین است، عموم مردم را به حضور حماسی و به یادماندنی در راهپیمایی روز جهانی قدس فراخواند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان لنده با صدور اطلاعیه‌ای با گرامیداشت فرارسیدن روز جهانی قدس که یادآور مظلومیت ملت ستمدیده فلسطین است، عموم مردم را به حضور حماسی و به یادماندنی در راهپیمایی روز جهانی قدس فراخواند.

در بخشی از اطلاعیه پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان لنده آمده است: پلیس تلاش خود را می‌کند که امنیت را برای شهروندان به ارمغان بیاورد. بنابراین برای مراسم روز قدس ، خیابان امام خمینی از جلو سپاه ناحیه لنده تا مصلی نماز جمعه تمهیدات لازم را اتخاذ خواهد کرد و این محور مسدود و محدودیت رفت و آمد وسائط نقلیه در آن اعمال خواهد شد.

در این اطلاعیه تاکید شد خودروها و موتورسکلیت سوارانی که اخطار پلیس را نادیده بگیرند و در مسیر راهپیمایی حضور پیدا کنند وسایل نقلیه آنها به پارکینگ انتقال داده خواهد شد.

برچسب ها: پلیس ، پلیس راهور ، روز قدس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: