« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷
جریان مردمی عدالتخواه شهرستان لنده با ارسال پیامی 12 اردیبهشت روز معلم را تبریک گفت.

پایگاه خبری آوای رودکوف:جریان مردمی عدالتخواه شهرستان لنده با ارسال پیامی 12 اردیبهشت روز معلم را تبریک گفت.

پیام تبریک جریان مردمی عدالتخواه شهرستان لنده به مناسبت روز معلم

در بخشی از پیام تبریک جریان مردمی عدالتخواه شهرستان لنده آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"یَرْفَعِ اللهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنکُمْ، وَالَّذِینَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجاتٍ" (سوره مبارکه مجادله آیه ۱۱)

نام معلم، ماندگار ترین واژه ای ست که برای همیشه با دیروز و امروز و فردای اهل خرد و اندیشه همراه است. و چه زیبا رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)می فرمایند " شما معلمان و مربیان هستید که فردا را می سازید و دانش آموزانی که در اختیار دستگاه فرهنگی کشور قرار دارند، عزیزترین و سرشارترین سرمایه و ذخیره آینده این ملتند"

۱۲ اردیبهشت، سالروز پاسداشت مقام والای معلم و فرصتی مغتنم است تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ همه شهدای والامقام، بالاخص معلمان و دانش‌آموزان شهید و 2 شهید شاخص و گرانقدر تعلیم و تربیت، شهیدان رجایی و باهنر و بویژه معلم متفکر انقلاب، شهید آیت الله مرتضی مطهری، مراتب سپاس خود را تقدیم انسان‌های بزرگ و والاهمتی کنیم که کاروان دانش بشر را به سوی تعالی و سعادت رهنمون می‌سازند.

گرامی می داریم یاد و خاطره بزرگ معلم انقلاب اسلامی، استاد شهید مرتضی مطهری و فرصت را مغتنم شمرده تا گل سپاس را تقدیم به معلمان و مربیانی نماییم که نقش ایمان را بر لوح جان و ضمیر های پاک حک می کنند و ندای فطرت را به گوش همه می رسانند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: