« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱
مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته شهرلنده به امامت حجت الاسلام محمودی اصل:
نماز عبادی سیاسی جمعه لنده با رعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل اقامه شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛نماز عبادی سیاسی جمعه لنده با رعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل اقامه شد.

در ۸ماه گذشته دولت فعلی ،باب گفتگو با مردم را بازکرد/باید جدی تر به فکر تقویت زیرساخت های بهداشتی ؛ درمانی و رفع دغدغه های درمان و سلامت مردم بود

حجت‌الاسلام محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه گفت:رهبر انقلاب در دیدار با مسئولان نظام اشاره داشتند، "کسانی که بخواهند در مورد وضعیت کشور قضاوت کنند نگاهشون فقط به مساله اقتصاد نباشد ،اقتصاد یک شاخص است، اما امنیت ،فن آوری و پیشرفت های علمی هم شاخص هستند".

وی افزود: در ۸ماه گذشته دولت فعلی ،باب گفتگو با مردم و در بین مردم را بازکرده ،واردات واکسن را سرعت بخشید، بیماری منحوس کرونا را تا حدودی زیادی مهار کرده ،حقوق و مزایا را بدون تاخیر پرداخت کرده، بدهی های به میراث مانده را پرداخت کرده، همین کارنامه خوب باعث شد توقع مردم ما بالا برود.

محمودی اصل تاکید کرد:این روزها بحث ارز ترجیحی یا همون دلار ۴۲۰۰تومانی است و اختصاص این ارز برای برخی کالاهای اساسی حذف شد و افزایش قیمت‌ها هم طبیعتا یکی از نتایجش هست ،اما برای تدبیر و عملکرد دولت چند نکته باید یادآوری شود، اولا اقتصاد دانان زبده نظرشان این است ارز ترجیحی فساد زاست، چرا که برخی افراد سودجو و منفعت طلب به جایی اینکه عواید این ارز ترجیحی را به مردم بدهند به فکر جیب خودشان بودند، لذا حذف این ارز کار معقولی است.

امام جمعه لنده در مورد حذف ارز ترجیحی گفت:اما این تصمیم اشتباهاتی هم داشت، اشتباه این کار این بود که بدون در جریان گذاشتن مردم و بدون اینکه جامعه را برای پذیرش این کار آماده کنند یه مرتبه اقدام عاجلی صورت گرفت، اگر جامعه را آماده می کردند ،اگر پذیرش نخبگانی و عمومی صورت می گرفت، اگر به لحاظ رسانه ای اطلاع می دادند که عوض افزایش قیمت قرار هست به شما یارانه بدهیم و این یارانه هم کمی زودتر در حساب مردم ریخته می شد طبیعتا مردم اعتماد می کردند .

خطیب نماز جمعه لنده گفت:هفته سلامت را داریم بهانه ای است که یاد و نام‌جهادگران این عرصه را گرامی بداریم، کسانی که همیشه و مخصوصا در این دو سه سال کرونا، برای حفظ سلامت مردم جانانه در میدان حاضر بودند و صحنه های زیبای ایثار و از خود گذشتگی را به نمایش گذاشتند، از همه آنها تشکر داریم ،در شهرستان ما هم خدمات خوبی هم قبلا و هم الان انجام گرفته، ولی انتظار می رود با تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی مخصوصا بحث بیمارستان و همین طور حضور پزشکان متخصص در شهرستان دغدغه های درمانی مردم اجابت شود.

انتظار می رود با تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی مخصوصا بحث بیمارستان و همین طور حضور پزشکان متخصص در شهرستان دغدغه های درمانی مردم اجابت شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده در پایان گفت:جایگاه معلم جایگاه بسیار بزرگی است و اگر صحبت از جهاد تبیین است، معلم شهید مرتضی مطهری یک جهادگر و یک عنصر بسیار فعال و مثمر ثمر در این عرصه بود ،ضمن قدردانی از قشر خدوم معلمین از دولت‌ انتظار می رود نهایت تلاش خود را جهت احقاق حقوق این عزیزان به کار بگیرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: