« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
با ارسال پیامی صورت گرفت:
جمعی از مردم شهرستان بهمئی با ارسال یاداشتی از تلاش های شبانه روزی سرهنگ فرزین جمشیدی فرمانده انتظامی بهمئی تقدیر و تشکر نمودند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی ؛جمعی از مردم شهرستان بهمئی با ارسال یاداشتی از خدمات ارزشمند  سرهنگ فرزین جمشیدی فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی طی چند ماه اخیر در جهت حفظ نظم و امنیت و مبارزه با هرگونه نا امنی تقدیر و از سردار کیقباد مصطفایی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد بابت انتصاب وی تشکر نمودند.نمودند.

تقدیر از فرماندهی انتظامی شهرستان بهمئی

در پیام شهروندان بهمئی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق،
سپاس یگانه معبود هستی که بر ما منت نهاد تا شاهد انسانهایی از جنس مردم باشیم که در راه خدمت به مردم و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سر از پانشناخته و استوار و با نشاط گام برمی دارند.
اندیشه و تلاش خدمت‌گزاران صدیق عمران و آبادانی ایران اسلامی هیچ گاه از یادها نخواهد رفت.

سردار سرتیپ کیقباد مصطفایی
فرمانده محترم نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
سلام علیکم؛ احتراماً با اهدای تحیات الهی و با صلوات به ارواح طیبه شهدا و آرزوی توفیق روز افزون فرماندهان انقلابی در عرصه خدمت‌رسانی به انقلاب اسلامی.

مردم ولایتمدار شهرستان بهمئی از انتخاب به جا و شایسته شما در پی انتصاب سرهنگ فرزین جمشیدی به سمت فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی که این انتصاب حاکی از لیاقت، شایستگی و حسن سوابق خدمتی سرهنگ جمشیدی است تقدیر و تشکر ویژه میکنند.

که لازم است به قستمی از خدمات سرهنگ جمشیدی اشاره کرد اجرای به موقعه و خوب طرح ارتقای امنیت اجتماعی در برخورد قاطع با اراذل و اوباش و جمع آوری سلاح‌های سرد و گرم که شنود اش در سطح شهرستان حاکم است.

این اقدامات شایسته سرهنگ جمشیدی می‌تواند سبب شود که هم مخلین نظم و امنیت شناسایی شوند و هم اینکه باعث ایجاد آرامش و امنیت بیشتر در سطح شهرستان شود.

لذا رضایت کامل خود را از اقدامات سرهنگ جمشیدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی اعلام می داریم و از شما که این هدیه پر افتخار را نصیب ما کردید تشکر کنیم.

شهروندان شهرستان بهمئی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از انتخاب شما و برخورد قاطع فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان، بر حضور مقتدرانه و با صلابت نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف، با هدف اجرای احکام شرع مقدس و قانون تاکید می‌شود و همچنین از اقدامات نیروی انتظامی در شهرستان بهمئی حمایت و دعای خیر خواهند کرد و نیز در این مسیر، رضایت و توفیقات الهی را شامل خواهد شد. ان‌شاءالله

والسلام علیکم و رحمه‌الله

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: