« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج خبر داد:
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج اگفت: کمیته امداد بسته‌های تشویقی به کارفرمایان به کارگیرنده مددجویان و کارجویان اهدا می‌کند.

پایگاه خبری آوای رودکوف: مصیب حیدری، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج، از نحوه ارائه بسته‌های تشویقی کمیته امداد یاسوج به کارفرمایان و کارجویان خبر داد و گفت: واحد آموزش و کاریابی کمیته امداد منطقه یک یاسوج در راستای اشتغال  به کار مددجویان، همسر مددجویان، فرزندان مددجوی مجرد اعم از دختر و پسر، همسر نوعروسان تحت حمایت و ... به کارفرمایان و کارجویان جامعه هدف کمیته امداد بسته های تشویقی می دهد.

ارائه بسته‌های تشویقی کمیته امداد منطقه یک یاسوج به کارفرمایان ؛ کارگیرنده مددجویان و کارجویان

وی به بسته های تشویقی اشاره و بیان کرد: مهمترین بسته های تشویقی این نهاد، حق الزحمه بکار گماری هر نفر دو میلیون تومان، پرداخت حق بیمه سهم کارفرما ( بابت به کار گماری هر نفر در هر ماه یک میلیون و سیصد هزار تومان) بسته به داشتن ضریب محرومیت ۲۴ تا ۳۶ ماه، پرداخت تسهیلات به کارفرمایان به ازای بکارگماری هر کارجو ۱۰۰ میلیون تومان وام چهار درصد است.   

حیدری شرایط پرداخت را شامل فرزندان مددجوی مجرد فارغ التحصیل و یا بازمانده از تحصیل، فرزندان ذکور دارای کارت پایان خدمت و یا معافیت، داشتن بیمه تامین اجتماعی و اشتغال بکار نزد کارفرما عنوان کرد.

وی بیان کرد: حوزه سر رود شمالی و سر رود جنوبی (یاسوج، نجف آباد، اکبرآباد، چنارستان، مختار ، فیروزآباد، کالوس، وزگ، قلات، گنجگان، تنگ سرخ و ...) با توجه به نداشتن ضریب محرومیت فقط از یک بسته‌ تشویقی می‌توانند استفاده کنند که پرداخت حق بیمه سهم کارفرما در این روستاها فاقد ضریب محرومیت ۲۴ ماه است.
حیدری ادامه داد: روستاهای حوزه دلی اولاد علی مومن، دشتروم ،سپیدار، جلیل،بابکان ،تنگ تامرادی،کوشک که دارای ضریب محرومیت هستند و در صورتی که هم شغل و هم شاغل در این روستاها قرار داشته باشند همزمان می توانند از دو بسته تشویقی استفاده کنند و پرداخت حق بیمه سهم کارفرما توسط امداد در صورتی که هم شغل و هم شاغل در روستاهای دارای ضریب محرومیت باشند ۳۶ ماه است.

وی تصریح کرد:  پرداخت بیمه سهم کارفرما بعد از واریز توسط کارفرما به حساب تامین اجتماعی توسط کمیته امداد به کارفرما و یا در صورت صلاحدید کارفرما به کارجو پرداخت می شود.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: حق الزحمه بکار گماری با خود اظهاری کارجو به وی پرداخت می‌شود و در صورتی که کارجو دارای سابقه قبلی نزد کارفرما باشد بیمه سهم کارفرما از شش ماه قبل پرداخت و ۲۴ تا ۳۶ ماه توسط کمیته امداد پرداخت ادامه می‌یابد.

جهت کسب اطلاعات میتوانند به واحد اشتغال وکاریابی کمیته امداد منطقه یک یاسوج اقای یزدان پناه مراجعه یابا تلفن09173415289 تماس حاصل نمایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: