« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
مدیرکل صداوسیمای مرکز استان :
مدیرکل صداوسیمای مرکز استان گفت: شبکه استانی دنا آمادگی برای تولید تله فیلم با مشارکت بنیاد شهید در حوزه ایثار و شهادت را دارد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوفاز یاسوج ؛ امیر رئوف در دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با بیان اینکه جایگاه شبکه استانی دنا نسبت به سایر شبکه های استانی در کشور سوم است، افزود: تولید آثار فاخر در حوزه خبر، سیما، صدا و فضای مجازی گواه این ادعاست.

وی با بیان اینکه در عصر ارتباطات اشکالات ادارات شاید دیر به چشم بخورد اما رسانه زیر ذربین است، بیان کرد: نقش رسانه در درست خوانی و تلفظ صحیح مهم است و به همین علت اولین اشتباه آخرین اشتباه به حساب می آید.

مدیرکل صداوسیمای مرکز استان از ساخت 200 قسمت برنامه یاد یاران با عنوان ایثار و شهادت در حوزه سیما خبر داد و افزود: تاکنون 100 قسمت این برنامه تولید شده که به صورت افترافکت قسمتی از وصیت نامه، تصویر شهید و زندگی نامه در آن دیده شده است.

وی با بیان اینکه شبکه استانی دنا در تولید موسیقی جایگاه اول را دارد، گفت: به همکاران خودم در مرکز موسیقی گفتم که تولیدات ما دوزبانه باشد تا در سایر شبکه ها و یا رادیو استفاده شود و البته از ساخت نماهنگ یا موسیقی به صورت مشترک با بنیاد شهید استقبال می کنیم.

رئوف با بیان اینکه صداوسیما از ساخت تله فیلم مشترک با سازمان بنیاد شهید استان استقبال می کند، افزود: داستان این تله فیلم باید قابلیت درآماتیک و یا پخش از شبکه های سراسری را داشته باشد که نیازمندیم همکاران ما در بنیاد شهید سوژه های خاص را به ما معرفی کنند.

وی با بیان اینکه صداوسیمای مرکز استان در تولید آثار فاخر در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدامات خوبی را انجام داده است، افزود: تولید 20 انیمشین کتاب پایی که جا ماند، برنامه های رادیویی افلاکیان خاکی ، روایت ایثار، سروش آسمانی، راه اندازی باکس خبری تویی که نمی شناختت، تولید موشن گراف و عکس نوشته از وصایای شهدا در حوزه فضای مجازی از مهمترین این برنامه هاست.

مدیرکل صداوسیمای مرکز استان بیان کرد: ما به دنبال این هستیم که خانواده های معظم شهدا وایثارگرانی که موفق هستند یعنی حرفی برای گفتن دارند و یا مخترع هستند را به جامعه معرفی کنیم که انتظار داریم در این زمینه بنیاد شهید سوژه ها ویا خانواده های موفق را به ما معرفی کنند.

وی به مطالبه مدیرکل بنیاد شهید استان در رابطه با تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر و یا فرزندان آنها نیز اضافه کرد: معاونت تامین نیروی صداوسیما در تهران واقع شده و البته مدارک لازم فرزندان ایثارگران نیز اخذ شده و به تهران ارسال شده که در حال پیگیری برای تبدیل وضعیت آنها هستیم.

همچنین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ضمن تشکر و قدردانی از مدیرکل صداوسیما و همکاران آن با مجموعه بنیاد شهید برای پوشش اخبار و تولید آثار فاخر در حوزه ایثار و شهادت گفت: ما آمادگی داریم با همکاری صداوسیما 50 درصد هزینه ساخت و تولید تله فیلم در رابطه با ایثار و شهادت را پرداخت کنیم.

رضا پارسیان نژاد با بیان اینکه صداوسیما به عنوان یک رسانه ملی می تواند آثار ایثار و شهادت را به خوبی به جامعه معرفی کند، افزود: کتاب پایی که جا ماند نمونه این اقدام ارزشمند صداوسیما بود که توانست به خوبی در جامعه معرفی و حتی تبیین شود.

وی در پایان صحبت هایش از آمادگی بنیاد شهید برای تولید کارهای مشترک در حوزه تله فیلم و سرود و نماهنگ تاکید کرد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: