« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳
معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفا استان خبر داد؛
مطالعه و اجرای عملیات طرح جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب برای 4 شهر کهگیلویه و بویراحمد در 1401 شروع می شود.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از  یاسوج؛ محمد صالح پاراد با اعلام این خبر اظهار داشت: هم اکنون فاضلاب شهرهای یاسوج، دوگنبدان، دهدشت، سی سخت و چرام فعال است و تصفیه خانه های این مناطق (به جز شهر چرام) در مدار بهره برداری قرار دارد.

شروع مطالعات و آغاز اجرای طرح فاضلاب برای 4 شهر کهگیلویه و بویراحمد/برخورداری 222 هزار نفر از سیستم فاضلاب در استان

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفا استان گفت: عملیات اجرایی فاضلاب شهرهای باشت و لنده با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان به زودی شروع می شود.


وی ادامه داد: طرح مطالعاتی برای ایجاد تاسیسات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب برای شهرهای لیکک و مادوان به همراه روستاهای اقماری پیرامون این دو شهر نیز در دست مطالعه قرار گرفته است.


پاراد با اشاره به اینکه بیش از 2200 میلیارد تومان برای تکمیل طرح های نیمه تمام فاضلاب در استان لازم است بیان کرد: در سال 1400 در حوزه فاضلاب اعتبار 900 میلیارد ریالی مصوب شده بود که از این میزان 580 میلیارد ریال تخصیص داده شد.

شروع مطالعات و آغاز اجرای طرح فاضلاب برای 4 شهر کهگیلویه و بویراحمد/برخورداری 222 هزار نفر از سیستم فاضلاب در استان


معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفا استان تصریح کرد: هم اکنون 221892 نفر بهره مند از خدمات طرح های فاضلاب هستند که در صورت اجرا و تکمیل پروژه های نیمه تمام فاضلاب این رقم به 525 هزار نفر خواهد رسید.


محمد صالح پاراد افزود: در بخش روستایی نیز فاضلاب شوتاور در مدار بهره برداری است و جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب روستای تنگاری نیز با پیشرفت 80 درصدی در حال انجام است.


ایشان در پایان خاطر نشان کردند: اجرای طرح های فاضلاب هم از نظر زیست محیطی به جهت حفظ سلامت محیط زیست و صیانت از منابع آب زیر زمینی یک ضرورت جدی است و هم می تواند با تصفیه مناسبی که صورت می گیرد از هدر روی آب در بخش هایی مانند کشاورزی و آبیاری فضای سبز جلوگیری کند، از این رو جا دارد اهتمام ویژه و جدی تری به تخصیص منابع در این بخش داده شود و شهرداری ها نیز همکاری گسترده و بیشتری برای اجرا و پیشبرد سریع تر پروژه های فاضلاب داشته باشند تا جریان خدمات رسانی به مردم در این حوزه با وقفه روبرو نشود.


منبع خبر: دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان ک-ب

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین