« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) باسخنرانی دکتر سعید میری صبح امروز در مصلی نماز جمعه برگزارگردید .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) باحضور اقشار مختلف مردم و سخنرانی دکتر سعید میری صبح امروز در مصلی نماز جمعه برگزارگردید .

حجت‌الاسلام سید محمود الهی نیا در این مراسم ضمن خیر مقدم به حاضران گفت:سه مناسبت مهم و سرنوشت ساز و تاثیر گذار را دور هم جمع شدیم، تا تجدید پیمان کنیم با صاحبان این مناسبت های ارزشمند و معنوی.

وی افزود:ارتحال ملکوتی بنیان گذار جمهوری اسلامی را به محضر مقدس حضرت ولی عصر و نائب برحقش و همه مردم تسلیت عرض می نمایم و یاد شهدای جنگ تحمیلی، مدافعان حرم ،مدافعان امنیت و سلامت را گرامی می داریم.

حجت الاسلام الهی نیا تاکید کرد:انتخاب شایسته و به جا و آن عنایتی که خدای متعال به نظام اسلامی و ملت ایران داشتند انتخاب شایسته مقام‌معظم رهبری بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در پایان گفت:امروز می بینیم و شاهدیم که نبرد بی امان تحریف در باب مقدسات، امام و شهدا و اهل بیت ما توسط دشمن موج می زند و باید مراقب باشیم جنگ، جنگ سخت و نفس گیری است و همه باید احساس دین و احساس مسئولیت کنیم‌.

در ادامه این مراسم، دکتر سید سعید میری در مورد شخصیت امام خمینی ره گفت:امام بزرگوار معمار انقلاب اسلامی و پدیده قرن ۲۱ و دردانه روزگار خویش بوده است.

وی افزود:دشمن به دنبال سیاه نمایی و نامید کردن مردم و و خالی کردن دل مردم است .وی افزود:سوالات پیرامون جمهوری اسلامی را باید بدون اغراق و بی انصافی پاسخ دهیم و آنچنان پاسخ گویی به این سوالات مهم است که مقام معظم رهبری از آن به جهاد تبیین یاد کرده اند.

استاد دانشگاه خاتم الانبیا شهرستان بهبهان گفت:جمهوری اسلامی ایران در مقایسه با کشورهای دیگر از رشد اقتصادی خوبی برخوردار است و امید است مشکلات اقتصادی حل شود و تبلیغات دشمن در این زمینه سیاه نمایی است.

سخنران مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی ره در پایان گفت:اگر جمهوری اسلامی در حال رشد و بالندگی نبود، چرا صبح و ظهر و شام استکبار جهانی شده جمهوری اسلامی؟اگر در حال احتضار بود چرا این همه هزینه می کنند و شبانه روزی تلاش می کنند برای متوقف کردن جمهوری اسلامی؟ملت زنده هستند و می فهمند ، و دشمن می داند که ما در حال پیشرفت هستیم که این همه تبلیغات منفی بر علیه ما دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: