« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸
مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته شهرلنده به امامت حجت الاسلام محمودی اصل:
حجت‌الاسلام محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه گفت:دولت در حذف ارز ترجیحی خوب عمل کرد، اما اعطای یارانه در وضعیت فعلی هرگز جوابگوی تامین نیازهای مردم نیست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛حجت‌الاسلام محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه گفت:دولت در حذف ارز ترجیحی خوب عمل کرد، اما اعطای یارانه در وضعیت فعلی هرگز جوابگوی تامین نیازهای مردم نیست.

اعطای یارانه در وضعیت فعلی جوابگوی تامین نیازهای مردم نیست/هدف اجانب از فشار های حداکثری منزوی کردن ایران است/ضرورت اتخاذ تدابیر مناسب برای جلوگیری از قطعی آب و برق

وی افزود:موج بیکاری برقرار هست، شرایط ازدواج برای جوان‌ها سخت شده، هزینه های زندگی بالا رفته، از دولت انتظار می رود در ادامه، تدابیر دیگری برای آسان شدن زندگی مردم اعمال کند.

حجت‌الاسلام محمودی اصل تاکید کرد:هدف اجانب از فشار های حداکثری منزوی کردن ایران است، اما سیاست خارجی ما امروز به لطف خداوند خروجی اش این است که با جمع زیادی از کشور های همسایه ارتباط برقرار کردیم و هم خواسته ای که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم در ارتباط با همسایگان داشتند تحقق پیدا کرد.

امام جمعه لنده در ادامه با اشاره به یکم تیر ماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی (ره )گفت:این روز به روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی نامگذاری شده است، بدون شک اگر بخواهیم مذهب حقه شیعه به نسل‌های مختلف معرفی شود، لازمه آن یک کار تشکیلاتی و شبکه ای منسجم است .

حجت الاسلام محمودی اصل تاکید کرد:ضمن تقدیر از تلاش همه مبلغین دینی انتظار می رود تبلیغ به روز و دقیق و با برنامه تر باشد، مخصوصا برای تعطیلات دانش آموزان و پر کردن اوقات فراغتشان و با کمک سایر نهادهای متولی فرهنگ برنامه های جذاب و تاثیر گذاری را مد نظر داشته باشند.

خطیب نماز جمعه لنده در ادامه گفت‌:میز خدمت توسط مدیر آب و فاضلاب و رئیس اداره برق با تدبیر فرماندار محترم در مصلی برگزار شد و در این فصل تقریبا دو تا از عمده مشکلات مردم شهرستان ما در همین حوزه هاست ، هم به نوعی زیرساخت ضعیف برق که البته عزیزان ما در اداره برق مقصر نیستند فکری برای حل مشکل شده، امیدواریم زودتر به بهره برداری برسد.

امام جمعه لنده در پایان در مورد آب شرب شهرستان گفت:معمولا با فرا رسیدن فصل گرما تنش های آبی را ما زیاد داریم البته جای نگرانی است در استانی که به لحاظ بارشی در کشور رتبه سوم را دارد ،اما مشکل آب شرب در مرکز شهرستان ها حاکم باشد، امیدواریم تدابیر خوبی هم برای فصل تابستان و هم در طول سال بیندیشند که مردم ما در خصوص آب و برق متحمل زحمت نشوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین