« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۴۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
یادداشت ارسالی با موضوع جمعه بازار یاسوج؛
شورای شهر یاسوج قدرت مدیریت این بازار را هم ندارد چه برسد که برای آنها آینده‌ای بسازد اگر قدر این بازار را می‌دانستید و به فکرشان بودید در همین ایام هزینه هر جایگاه یک میلیون تومان را پیشنهاد نمی‌دادید تا بلکه آنها را فراری دهید....

پایگاه خبری آوای رودکوف- زکریا دادور:جمعه بازار یاسوج موضوع داغ این روزهای استان کهگیلویه و بویراحمد است که با تلاش های تیمی جهادی و مردمی در جهت دفاع از حفظ و آرمان های مردمی دلسوز و مستضعف مدتی است چراغ خاموش به مسیر خود ادامه داد تا خود را به پشت خاکریز های حملات رسانه ای شورای شهر یاسوج به فرماندهی هدایت اکبری برساند.

عده‌ای پایشان را از گلیم خود درازتر کرده‌اند و حاصل زحمات دیگران را به نفع خود مصادره کرده‌اند

خاکریزی که گلوله های رسانه ای اش را شورای شهر تامین می کرد تا چاشنی برنامه های بدون تعارف هدایت اکبری در دفاع از بازارچه دلباز نماید بلکه گلوگاه پیشرفت بازارچه جدید را بشکند.

و این بار مردمی مظلوم را در این مسیر مورد خط و نشان قرار داد و شورای شهر و شهرداری با سکوتشان نشان دادند که گوش به فرمان فرمانده عملیات پاکسازی جمعه بازار یاسوج هستند.

جمعه بازار یاسوج با ۱۰ عضو شورای خود توانست مقابل نقشه های مختلف پاکسازی این مکان بایستند.

نماینده جمعه بازار یاسوج که به او پیشنهادات عجیبی هم داده بودند تا از سر راه کنار برود ولی طبق شنیده ها ایشان در راه حق قدم گذاشت و در تمامی جلسات و مسایل بازار با جان و دل ایستادگی کرد.

داستان عجیبی که باید شنیده شود و جالب است که مردم بدانند عده ای از شورای شهر در آن طرف خاکریز گلوله تخریب میدادند دست فرمانده و این طرف خاکریز اشک های تمساح را بهانه میکردند.

حال که جمعه بازار یاسوج در دولتی مردمی با مسولینی دلسوز توانست از باتلاق طراحی شده شورای شهر بیرون بجهد عضو پر چالش شورای شهر که خود را در دو جهت خاکریز محکم کرده بود اوضاع را به سود خود مصادره کرده و پیش دستی میکند و در رسانه ها بوق و کرنا راه انداخته که خودش باعث این اقدام است.

یاد سربازی افتادم که کی لهراسب را دید که جان میدهد با شوق و داد و فریاد به سوی سپاهش میدود که لهراسب را من کشتم ...!

آقای احمدی کیش عضو هزار رنگ شورای شهر بدان که با این حرکت ها و برنامه ها نمیتوانی دیگر افکار عمومی را برای خودت تغییر دهی حنای عده ای دیگر رنگی ندارد بشین و نظاره گر باش که جمعه بازار را خدا آزاد کرد.

در سناریویی دیگر فوج فوج و برنامه وار تیم های شورای شهر وارد بازار میشوند و با اقدامات از پیش طراحی و مهندسی شده در جهت فریب این بازاریان برای آینده خود تاج و تختی میسازند

از پلکان این مردم بدبخت تا کی میخواهید بالا روید؟؟؟

یکی نیست از این دوستان بپرسد که چطور شد در زمان حملات دلباز و تیم کاری اش و در زمان فشار رسانه ای چرا خود را قایم کرده بودید و همه ابراز بی اطلاعی میکردید از اتفاقات پیش آمده ...

شورای شهر یاسوج قدرت مدیریت این بازار را هم ندارد چه برسد که برای آنها آینده ای بسازد اگر قدر این بازار را میدانستید و به فکرشان بودید در همین ایام هزینه هر جایگاه یک میلیون تومان را پیشنهاد نمیدادید تا بلکه آنها را فراری دهید.

ای داد از نقشه های خوش خط و خال که حتی بازار نمیداند که چطور دارن باهاشون بازی میکنند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
0
0
احسنت بر قلم شیوای مهندس تیربند نماینده جمعه بازارایان که واقعا باید به شما رای بدن
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: